Co jest książką, a co nią nie jest? Kolejna kampania przeciwko dyskryminacji podatkowej książek
Przegląd
- Typ: Rynek międzynarodowy
Wystartowała kolejna kampania przeciwko dyskryminacji podatkowej książek. Stowarzyszenie Wydawców Francuskich postanowiło pokazać politykom, co jest, a co nie jest książką. Kampanię można wesprzeć na portalach społecznościowych na dwa sposoby:
- wstawienie zdjęcia, które zdecydowanie nie przedstawia książki (np. długopis, jabłko) i otagowanie go poprzez #Thatisnotabook,
- wstawienie zdjęcia książki w dowolnej formie (drukowanej czy cyfrowej) i oznaczenie go #Thatisabook.
W obu przypadkach należy dodać @EU_Commission – w ten sposób zdjęcie trafi do Komisji Europejskiej. Więcej o kampanii można przeczytać tutaj.
Polska Izba Książki zachęca wszystkich do wzięcia w niej udziału!
źródło: PIK
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
Tagi:
Unia Europejska
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.