Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce

Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce

Przegląd

Weronika Świerczyńska-Głownia

Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce

Analiza przypadku TVP i TVN

Ewolucja rynku telewizyjnego w polsce


Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmowana przez badaczy mediów, zwłaszcza z uwzględnieniem podstawowej kategorii odbiorczej tych treści, czyli studentów i doktorantów, a także młodych badaczy zajmujących się problematyką funkcjonowania rynku audiowizualnego w naszym kraju. Biorąc pod uwagę wielość wątków tematycznych przedstawionych w książce, można przewidywać, że znajdzie ona wielu czytelników w kręgu naukowców, badaczy i studentów oraz doktorantów reprezentujących środowisko związane ze studiami w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, ekonomii mediów oraz zarządzania mediami,

Z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJM   

Więcej na www.wuj.pl

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.