(TISP) Kiedy odbiorca chętnie płaci za e-treści?
Przegląd
- Typ: Instytucje
- Marka: Polska Izba Książki
Polska Izba Książki zachęca do lektury wywiadu przeprowadzonego przez Ninę Klein z Holgerem Vollandem, wiceprezesem Frankfurckich Targów Książki. Tematem ich rozmowy była ewolucja e-treści, którą najszybciej można zauważyć na przykładzie książek.
Treści dostępne w świecie cyfrowym są coraz bardziej spersonalizowane i zależne od sytuacji, w jakich znajduje się czytelnik, oraz potrzeb, jakie z tego wynikają. Co sprawia, że treść jest dla czytelnika interesująca, a co za tym idzie – warta opłacenia? link do najnowszej publikacji na stronie Smart Book
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Instytucje
Tagi:
Polska Izba Książki
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.