Nowość Samo Sedno! “Reklama Google AdWords w praktyce”
Przegląd
- Typ: Biznes i ekonomia
- Marka: Edgard
Reklama Google AdWords w praktyce
Reklama w Internecie – prostsza niż myślisz
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!
Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords!
Dzięi poradnikowi:
– utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową
– dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania
– odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool
– poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM
– lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę
– odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś
Informacje o autorze:
Dawid Wydra – specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe..
ISBN: 978-83-7788-414-0
cena: 34,90
ilość stron: 200
Więcej informacji: www.SamoSedno.com.pl
Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.