Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej

Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej
Joanna Tomczak, Renata Ziętara, Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej

Opracowany kwestionariusz diagnozy jest efektem wieloletniej pracy reedukacyjno-terapeutycznej w szkole integracyjnej. Został on skonstruowany w taki sposób, by możliwie jak najdokładniej poznać dziecko oraz wszystkie jego zaburzenia wpływające na niepowodzenia szkolne. W trakcie badania uwzględnia się rodzaj zaburzenia oraz wiek rozwojowy dziecka. Kwestionariusz został skonstruowany w taki sposób, aby można było wykorzystywać jeden egzemplarz zarówno do badań diagnostycznych wstępnych, jak i porównawczych. Tak zestawione informacje są czytelne i przejrzyste. Wgląd w nie daje szybkie rozeznanie w potrzebach i możliwościach dziecka. Aby ułatwić pracę z kwestionariuszem, dołączono do niego narzędzia badawcze, które można wykorzystywać w całości bądź tylko wybiórczo.

http://impulsoficyna.com.pl/wyszukaj/kwestionariusz-diagnozy-i-narzedzia-badawcze-w-terapii-pedagogicznej,377.html

http://impulsoficyna.com.pl/wyszukaj/kwestionariusz-diagnozy-i-narzedzia-badawcze-w-terapii-pedagogicznej,377,pdf.html

Kategorie: Edukacja

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.