Wydawnictwo książkowe G+J istnieje od ponad dziesięciu lat. W ofercie posiada tytuły opatrzone brandami G+J Książki i National Geographic. Oferta wydawnicza G+J Gruner+Jahr obejmuje literaturę piękną i popularną, thrillery, publicystykę, poradniki i książki kucharskie. Z kolei w katalogu National Geographic jest ponad 100 tytułów. Oficyna zatrudnia 9 osób.
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2012 oku były:
- Blondynka na językach. Angielski brytyjski
- Kod uzdrawiania
- Spowiedź heretyka. Sacrum Profanum
- Dlaczego mężczyźni kochają zołzy
- Teoria bezwzględności
- Kobieta na krańcu świata 3
- Blondynka na Bali
- Blondynka w Chinach
- Warto podążać za marzeniami
- Od początku do końca
W 2012 roku Wydawnictwo G+J Polska (G+J oraz G+J RBA) zanotowało 10,6% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, które wyniosły 23,66 mln zł.
W roku ubiegłym Oficyna wydała 309 tytułów, w tym 241 nowości. Łącznie sprzedano 1 949 851 egz. książek. Średnia cena dla książek G+J ukształtowała się na poziomie 12,35 zł za egz.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.