Wydawnictwo G+J Polska w 2012 roku

Wydawnictwo G+J Polska w 2012 roku
Wydawnictwo książkowe G+J istnieje od ponad dziesięciu lat. W ofercie posiada tytuły opatrzone brandami G+J Książki i National Geographic. Oferta wydawnicza G+J Gruner+Jahr obejmuje literaturę piękną i popularną, thrillery, publicystykę, poradniki i książki kucharskie. Z kolei w katalogu National Geographic jest ponad 100 tytułów. Oficyna zatrudnia 9 osób.
 
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2012 oku były:
  • Blondynka na językach. Angielski brytyjski
  • Kod uzdrawiania
  • Spowiedź heretyka. Sacrum Profanum
  • Dlaczego mężczyźni kochają zołzy
  • Teoria bezwzględności
  • Kobieta na krańcu świata 3
  • Blondynka na Bali
  • Blondynka w Chinach
  • Warto podążać za marzeniami
  • Od początku do końca 

W 2012 roku Wydawnictwo G+J Polska (G+J oraz G+J RBA) zanotowało 10,6% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, które wyniosły 23,66 mln zł.

W roku ubiegłym Oficyna wydała 309 tytułów, w tym 241 nowości. Łącznie sprzedano 1 949 851 egz. książek. Średnia cena dla książek G+J ukształtowała się na poziomie 12,35 zł za egz.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.