"Rozdajemy łosie" – świąteczna promocja marki Weltbild

"Rozdajemy łosie" – świąteczna promocja marki Weltbild
 
„Rozdajemy łosie” – świąteczna promocja marki Weltbild

Najbliższe tygodnie to czas świątecznych zakupów i szukania prezentów dla najbliższych. Z tej okazji Weltbild przygotował specjalną promocję. Klienci, którzy do 24 grudnia zrobią zakupy w Weltbildzie, otrzymają niespodzianki: maskotkę łosia i bon rabatowy. Celem akcji jest budowanie pozytywnych skojarzeń z marką Weltbild oraz zwiększenie sprzedaży książek i produktów marek Weltbild i Świat Książki.

Zasady promocji są proste: aby otrzymać pluszowego zwierzaka, należy dokonać zakupu co najmniej jednego produktu ze znaczkiem łosia. Natomiast, aby otrzymać bon rabatowy 10% (ważny do 31.01.2012 r.), należy zrobić świąteczne zakupy o wartości min. 120 zł. Weltbild przygotował prawie 40 000 maskotek o wielkości 15 cm, 30 cm i 60 cm oraz 250 000 bonów rabatowych.

Specjalne, powiększone wersje pluszaków będą rozdawane w dodatkowych akcjach, głównie w portalach  społecznościowych – wśród fanów Weltbild na Facebooku i użytkowników serwisu NK.pl. Odbiorcy mailingów firmy (SMS-ów, newsletterów) mogą także zdobyć bony rabatowe, korzystając z obniżonego progu wartości zakupów.

Promocja obowiązuje we wszystkich kanałach sprzedaży firmy Weltbild. Akcja potrwa do 24 grudnia 2011 r. lub do wyczerpania zapasu nagród.

Działania autopromocyjne obejmą wszystkie kanały sprzedaży firmy Weltbild: bezpłatny katalog wysyłkowy (objętość 186 stron, nakład ok. 800 000 egz.), sieć 46 księgarń (plakaty, naklejki na witrynach, torby reklamowe) oraz sklep internetowy Weltbild.pl (strona promocyjna, bannery). W komunikacji zostanie również wykorzystany marketing mobilny: SMS-y oraz newslettery (ponad 800 000 kont), wysyłane regularnie do klientów firmy Weltbild.

Dodatkowo akcja będzie wsparta kampanią w internecie, m.in. w portalach Onet.pl (mailing do ok. 400 000 kont), Interia.pl (display), NK.pl (display).

Kreację kampanii przygotował Dział Marketingu i Promocji firmy Weltbild, który odpowiada także za planowanie i zakup mediów.
 

Kategorie: Inne

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.