Martyna Wojciechowska kupuje na Weltbild.pl

Martyna Wojciechowska kupuje na Weltbild.pl
 
Martyna Wojciechowska kupuje na Weltbild.pl

W dniu 28 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa Paczkomatów firmy InPost z udziałem Weltbild. Celem kampanii jest przekonanie klientów do alternatywnych form dostawy; Paczkomaty to szybkość i wygoda w gorącym okresie przedświątecznym. Kampania ma charakter wizerunkowy; Weltbild prezentuje się w niej jako firma, otwarta na wyzwania i nowe możliwości oraz znakomite miejsce do szukania inspiracji i kupowania świątecznych prezentów.

Twarzą kampanii jest Martyna Wojciechowska.

„Chętnie zgodziliśmy się na udział w kampanii, ponieważ wierzymy w nowoczesne rozwiązania. Chcemy być kojarzeni z wysoką jakością usług i wygodą, jaką oferują Paczkomaty InPost. Jesteśmy przekonani, że dzięki takim przedsięwzięciom wspólnie pokonamy przeszkody, blokujące rozwój polskiego e-commerce. To szczególnie ważne w gorącym czasie przedświątecznych zakupów” – komentuje Paweł Wojciechowski, dyrektor sklepu internetowego Wetlbild.pl.

W spotach Martyna Wojciechowska nie musi się martwić świętami, które przychodzą szybciej, niż się wydaje. Na Weltbild.pl z łatwością wybiera spośród tysięcy świątecznych propozycji. Dostaje sms i odbiera swoje zamówienie o dowolnej porze w jednym z łatwo dostępnych Paczkomatów InPost.

(Link do reklamy: http://www.youtube.com/watch?v=9c0e3qE9pac)

W czasie trwania kampanii Weltbild będzie dodatkowo promował korzystanie z Paczkomatów firmy InPost, zwalniając tę usługę z opłat.

Ogólnopolska kampania obejmuje stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne. W trakcie dwóch edycji zostaną wyemitowane spoty 30 sekundowe (28.11.11-12.12.11) i 15 sekundowe (19.12.11- 22.12.11). Dodatkowym wsparciem będzie kampania internetowa. Wykorzystane zostaną własne kanały promocyjne partnerów: bazy newsletterowe, Facebook, serwisy internetowe, a także: reklamy w Google, YouTube, mailingi w portalach i emisje nośników display.

Za zakup mediów odpowiada firma InPost, kreacje przygotowała agencja Hand-Made, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Trygon Production. Kreacją, planowaniem i zakupem mediów, w części przygotowanej przez Weltbild Polska, zajął się wewnętrzny dział promocji firmy. 

Kategorie: Inne

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.