"Nowe nowe media" Rewolucja w komunikacji

"Nowe nowe media" Rewolucja w komunikacji
Nowe nowe media. Rewolucja w komunikacji

Nowe nowe media to kategoria mediów nowszych niż nowe media. Różnią się one od klasycznych przykładów nowych mediów, takich jak poczta elektroniczna czy strony internetowe w takim stopniu, w jakim nowe środki przekazu różniły się kiedyś od mediów tradycyjnych, np. gazet czy telewizji. Jeszcze pięć lat temu większość z nich nie miała znaczącego wpływu na rzeczywistość, cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały.

Paul Levinson, wybitny znawca problematyki mediów i przemian jakie się dokonują w tej dziedzinie, zabiera nas na wycieczkę po najnowszych mediach, jak MySpace, Facebook, Twitter, YouTube, Wikipedia i dziesiątki platform blogowych, które w dynamiczny sposób przekształcają otaczającą nas rzeczywistość.
Jego najnowsza książka „Nowe nowe media”, to zapis i analiza niezwykłej rewolucji w dziedzinie komunikacji, która nastąpiła w ostatnim czasie i którą obserwujemy każdego dnia. Rewolucję, która na całym świecie zmienia konsumentów w producentów, czytelników w pisarzy, a widzów w producentów YouTube’a.

„Nowe nowe media” to niezbędny przewodnik dla każdego, kto zamierza nauczyć się prowadzić blog, podcast albo interesuje go tweetowanie, lub jeśli chce po prostu śledzić sposoby, w jakie nowe narzędzia modyfikują otaczający nas świat.

Więcej na stronie www.WydawnictwoWam.pl

Kategorie: Literatura

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.