Magazyn 13 zorganizował czat z Sashą Strunin na portalu Fotka.pl
Współpraca wydawanego przez Egmont Polska Magazynu 13 z portalem Fotka.pl zaowocowała zorganizowaniem niestandardowego czatu z Sashą Strunin. Wirtualne spotkanie cieszyło się olbrzymią popularnością, przyciągając w szczytowym momencie ok. 180 zalogowanych użytkowników!
Od połowy marca Magazyn 13 wydawany przez Egmont Polska, posiada własny klan na portalu społecznościowym Fotka.pl, gromadząc w swojej ekipie 1226 aktywnych znajomych.
Klan dostępny pod adresem www.fotka.pl/grupa/827730/Magazyn_13/Blog.html umożliwia 13-tce prowadzenie bloga, którego na bieżąco czytają fani magazynu zalogowani na Fotce. Dzięki temu użytkownicy Fotki mają stały dostęp do bieżących informacji związanych z ich ulubionym czasopismem, a zachęceni ciekawostkami, łatwo mogą przenosić się także na stronę internetową magazynu (www.magazyn13.pl), polecać znajomym interesujące wątki, wziąć udział w konkursach, a nawet czatach ze znanymi gwiazdami, które specjalnie dla nich przygotowuje Magazyn 13!
Pierwszy czat odbył się 30.marca. Gościem 13-tki i Fotki była piosenkarka Sasha Strunin. Jak zapewniają pracownicy Fotki, czat z Sashą był pierwszym przeprowadzonym ze sławną osobą i było to działanie niestandardowe, które spotkało się z bardzo pozytywnym przyjęciem użytkowników. Szczyt aktywności na czacie to około 180 osób, które w tym samym czasie chciały się dowiedzieć co ma do powiedzenia Sasha i zadać jej swoje pytania.
Na efekty podnoszące wzrost popularności brandu, jakim jest Magazyn 13 długo nie trzeba było czekać. W minionym miesiącu portal www.magazyn13.pl odnotował 7% wzrost liczby użytkowników w stosunku do ubiegłego miesiąca i wciąż można obserwować tendencję rosnącą. W przygotowaniu jest organizacja kolejnych czatów, więcej szczegółów już wkrótce pojawi się na klanie 13-tki oraz na portalu Fotka.pl. Od połowy 2009 roku kampanie reklamowe na wszystkich serwisach Egmontu oferuje dom sprzedaży At Media.
O piśmie
Miesięcznik przeznaczony dla nastolatek. Pierwszy numer ukazał się w marcu 2001 r. Pomysł pisma powstał w Egmont Polska i do dziś jest magazynem oryginalnym i kreowanym w całości przez Egmont Polska. Fenomenem rynkowym pisma jest stale utrzymujący się trend rosnący czytelnictwa. Dzieje się tak dzięki pracy redakcji, która znakomicie radzi sobie w kontaktach z tak wymagającą grupą docelową. Wdzięk, dowcip, specyficzny język, kompozycja tekstów oraz zdjęcia, plakaty gwiazd i rysunki – to wizytówka „13″. Na zawartość każdego numeru składają się teksty o problemach nastolatek, moda i uroda, plotki o gwiazdach, humor, aktualności ze świata kultury. „13” Magazyn Nastolatki ma ambicje być jedynym w Polsce magazynem dla dziewcząt, które właśnie wyrastają z wieku dziecięcego i wchodzą w wiek młodzieńczy. Jest to miesięcznik dla dziewcząt, które potrzebują pisma wspierającego w kłopotach, radzącego, jak rozwiązywać problemy, a jednocześnie rozrywkowego, wesołego i bardzo aktualnego. Pozbawionego treści niosących przemoc, za to kreującego pozytywne wartości. To ją wyróżnia spośród innych dostępnych na rynku młodzieżowych magazynów. Magazyn nieustannie się zmienia, starając się dopasować do potrzeb i oczekiwań nowego pokolenia czytelniczek.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.