Pismo „Supercyfry” oparte jest na ciekawym pomyśle, rozwijającym dziecięcą wyobraźnię. Bohaterami występującymi na jego łamach jest dziesięć cyfr obdarzonych w szczególne właściwości. Każda z nich ma inny kolor i inne możliwości, np. cyfra 0 jest jasnozielona i może sprawić, że znikają różne przedmioty lub znika ona sama. Cyfra 1 jest fioletowa i może dodawać lub odejmować jeden przedmiot, pomniejszać lub powiększać o jeden pozostałe cyfry, 2 jest pomarańczowa i pomaga innym cyfrom, np. ustawić przedmioty w odpowiedniej kolejności. Te logicznie skonstruowane zasady i zespoły cech wydają się oczywiste dla dorosłych, a dzieci
w przystępny sposób wprowadzają w matematyczny świat. Czytelnicy czasopisma „Supercyfry” nazywani są agentami i wraz z bohaterami – supercyframi mają do wykonania specjalne zadania, dzięki czemu aktywnie spędzają czas przy piśmie. Wśród zadań-misji znajdują się: proste działania matematyczne, ćwiczenie pisania cyfr i rysowania różnych figur
i kształtów, szukanie różnic, przedmiotów kojarzących się z daną cyfrą, dopasowywanie do siebie właściwych elementów, puzzle i wiele innych. W ten sposób w formie bardzo atrakcyjnej zabawy dzieci odkrywają świat matematyki, ćwicząc swoje umiejętności, rozwijają wyobraźnię przestrzenną i spostrzegawczość.
Oprócz stron z zadaniami w każdym numerze magazynu znajdują się proste piosenki oraz opowiadania, których bohaterami są cyfry. Również rodzice i opiekunowie znajdą miejsca adresowane specjalnie do nich; dodatkowe pomysły i podpowiedzi jak można bawić się z dziećmi i jednocześnie rozwijać ich umiejętności matematyczne z pewnością będą bardzo inspirujące.
Co miesiąc w piśmie ogłaszany będzie nowy konkurs z nagrodami. Do każdego numeru wydawca dołączać będzie brantowaną zabawkę, zgodna z linią pisma. „Supercyfry” to czasopismo, którego treść odwołuje się do serialu animowanego „Numberjacks”, emitowanego w kanale CBeebies. Wprowadzeniu pisma towarzyszy kampania telewizyjna w stacji TVP, TVN, Jetix , MiniMini; TVN Style oraz reklamy autopromocyjne w pismach własnych Egmontu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG, zaś kreację przygotowała Agencja DSK.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.