“Ceny sprzedaży detalicznej są umieszczane na towarach przęz dostawcę (np.: nadrukowane na książkach lub naklejane na inne produkty) i mają one charakter cen sugerowanych. Ewentualne błędy w tym zakresie mogą powodować wymierne straty w postaci utraconych wpływów i dodatkowych kosztów doprowadzenia towaru do zgodności z prawidłową ceną (np.: poprzez konieczność wydrukowania nowych okładek książek lub naklejek na inne produkty). Empik wprowadzając przedmiotowy zapis zabezpieczał się przed sytuacją w której jego kontrahent dostarczałby innym swoim odbiorcom towary z nadrukowanymi innymi cenami. Mogłoby to przykładowo doprowadzić do sytuacji, w której ta sama pozycja miałaby naniesione wyższe ceny sugerowane w salonach Empik, a niższe u pozostałych odbiorców, co niekorzystnie wpływałoby na wizerunek Empik.”
Pełna treść listu znajduje się tutaj
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.