Wydawnictwo prasowe G+J Gruner+Jahr Polska jest wyłącznym licencjobiorcą National Geographic i w ramach spółki G+J RBA oprócz miesięcznika National Geographic wprowadza na polski rynek także książki i filmy DVD opatrzone dobrze znaną żółtą ramką. Od jesieni 2002 r. pod logo G+J publikowana jest literatura piękna oraz poradniki.
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2008 roku były:
- Poradnik Globtrotera,
- Okiem fotografa,
- Ugryźć świat,
- Krajobrazy oczami mistrzów fotografii,
- Dlaczego mężczyźni kochają zołzy,
- Coaching czyli restauracja osobowości,
- Arytmia uczuć
W 2008 roku Wydawnictwo G+J Polska zanotowało 45,7% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, które wyniosły 10,20 mln zł.
W roku ubiegłym Oficyna wydała 102 tytuły, w tym 86 nowości. Łącznie sprzedano ponad 280 tysięcy egz. książek.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.