Wydawnictwo G+J Polska w 2008 roku

Wydawnictwo G+J Polska w 2008 roku
Wydawnictwo prasowe G+J Gruner+Jahr Polska jest wyłącznym licencjobiorcą National Geographic i w ramach spółki G+J RBA oprócz miesięcznika National Geographic wprowadza na polski rynek także książki i filmy DVD opatrzone dobrze znaną żółtą ramką. Od  jesieni 2002 r. pod logo G+J publikowana jest literatura piękna oraz poradniki. 

Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2008 roku były:

  • Poradnik Globtrotera,
  • Okiem fotografa,
  • Ugryźć świat,
  • Krajobrazy oczami mistrzów fotografii,
  • Dlaczego mężczyźni kochają zołzy,
  • Coaching czyli restauracja osobowości,
  • Arytmia uczuć

W 2008 roku Wydawnictwo G+J Polska zanotowało 45,7% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, które wyniosły 10,20 mln zł.

W roku ubiegłym Oficyna wydała 102 tytuły, w tym 86 nowości. Łącznie sprzedano ponad 280 tysięcy egz. książek.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.