Biały Kruk podsumował 2008 rok

Biały Kruk podsumował 2008 rok
Biały Kruk – lider na krajowym rynku albumów, powstał w 1996 roku z inicjatywy dziennikarza, fotografika i wydawcy – Leszka Sosnowskiego. Wydawnictwo specjalizuje się w albumach o tematyce katolickiej i kulturalnej publikowanych często także w wersjach obcojęzycznych. Należy do największych na świecie wydawnictw przybliżających pontyfikat Ojca Świętego Jana Pawła II. Firma zatrudnia 19 osób.

Najważniejsze wydarzenia 2008 roku:

  • „KAPLICA SYKSTYŃSKA na nowo odkryta” Książką Roku 2008,
  • „Jasna Góra. Częstochowa” album na 700-lecie Zakonu Paulinów, uroczysta prezentacja w Kaplicy Jasnogórskiej

Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:

  • Bp Antoni Długosz „Opowiem Ci o Jezusie…”,
  • Adam Bujak „Jasna Góra. Częstochowa”,
  • o. Heinrich W. Pfeiffer „KAPLICA SYKSTYŃSKA na nowo odkryta” 

W 2008 roku Biały Kruk zanotował 17,6% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, które osiągnęły poziom 14,70 mln zł.

W roku ubiegłym Oficyna wydała 32 tytuły, w tym 18 nowości. Łącznie sprzedano 268 tys. egz. książek. Średnia cena ukształtowała się na poziomie 59 zł.

W 2009 roku Biały Kruk planuje wydanie 29 tytułów, w tym 18 nowości.

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.