Co wyróżnia wielkich liderów?
Czym należy kierować się zarządzając firmą? Jak funkcjonować na globalnym rynku, w którym rządzą konsumenci i olbrzymie sieci sprzedaży detalicznej? Jak pozyskać sojuszników, który przyłączą się do nowych pomysłów, podejmą wyzwanie i urzeczywistnią nieszablonowy projekt. Jak zdobyć ich poparcie? Pytań jest wiele, odpowiedzi na nie można znaleźć w poniższych książkach!
Czym należy kierować się zarządzając firmą? Jak funkcjonować na globalnym rynku, w którym rządzą konsumenci i olbrzymie sieci sprzedaży detalicznej? Jak pozyskać sojuszników, który przyłączą się do nowych pomysłów, podejmą wyzwanie i urzeczywistnią nieszablonowy projekt. Jak zdobyć ich poparcie? Pytań jest wiele, odpowiedzi na nie można znaleźć w poniższych książkach!
Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Fundamentalna wiedza o tym, jak zarabiać pieniądze w biznesie, ulega gwałtownej i permanentnej przemianie wynikającej z m.in zwiększonej integracji przedsiębiorstw ponad granicami państw, nadmiernych inwestycji w skali całego świata, rozwijającego się globalnego konkurencyjnego rynku. Autorzy bazując na swoim bogatym doświadczeniu prezentują pomysły na to, jak w takiej sytuacji odnieść sukces. Autorzy bazując na swoim bogatym doświadczeniu prezentują pomysły na to, jak w takiej sytuacji odnieść sukces. Swoje rozważania zaczynają od pokazania, jak należy rozumieć najbardziej podstawowe elementy dowolnego przedsiębiorstwa, krótko mówiąc – czy można realnie liczyć na zyski w grze prowadzonej przez przedsiębiorcę.Patronat: Collect Consulting, qpracy.pl
Przeciągnij ich na swoją stronę
Książka ta pozwala kształtować własny zmysł polityczny poprzez analizę fascynujących przykładów opisujących funkcjonowanie organizacji biznesowych, rządowych, akademickich i społecznych. Dzięki tej książce rozwiniesz umiejętności przywódcze niezbędne do urzeczywistnienia twoich projektów.
Przeciągnij ich na swoją stronę Samuela B. Bacharacha to wspaniała książka, dzięki której liderzy mogą rozwijać umiejętność kształtowania korzystnych dla siebie relacji międzyludzkich. Warto ją przeczytać, ponieważ zawarta w niej wiedza otwiera drogę do osiągania zaskakujących rezultatów.
– Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer oraz The Secret
Patronat: qpracy.pl
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Biznes i Ekonomia
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.