Wydawnictwo Bezdroża w 2007 roku

Wydawnictwo Bezdroża w 2007 roku
Wydawnictwo Bezdroża powstało 7 lat temu. Jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw turystycznych w Polsce. Firma zatrudnia 14 osób.
 

Najważniejsze wydarzenia 2007 roku:

  • Włączenie firmy do GW Helion
  • Wprowadzenie oferty do sieci hipermarketów
  • Uzyskanie nagrody Złoty Laur Konsumenta i Grand Prix przyznanej przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej 

Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:

  • Słowacja 1001 pomysłów (seria Przewodniki Rekreacyjne)
  • Krym (seria Przewodniki Bezdroży)
  • Wenecja (seria Udany weekend / Michelin)
  • Rumunia i Mołdowa (seria Przewodniki Bezdroży)
  • Bieszczady (seria Przewodniki Górskie)
  • Chorwacja (seria Zielone Przewodniki / Michelin)

W 2007 roku Wydawnictwo Bezdroża zanotowało 40,1% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, do poziomu 2,69 mln zł.

 
 
 
W roku ubiegłym Oficyna wydała 31 tytułów, w tym 13 nowości. Łącznie sprzedano 100 tys. egz. książek. Średnia cena sprzedaży ukształtowała się na poziomie 22 zł. Natomiast średnia cena detaliczna wyniosła ok. 30 zł.

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.