Reader’s Digest działa w 48 krajach i jest liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Należy również do Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga.
Polski oddział Reader’s Digest powstał w 1995 roku. Firma wydaje poradniki, encyklopedie, słowniki, atlasy, książki kucharskie, książki dla dzieci oraz serię beletrystyczną. Ważnym elementem działalności wydawnictwa jest organizowana już od 10 lat Wielka Loteria Reader’s Digest, w której ponad 18 tysięcy Polaków wygrało nagrody o łącznej wartości ponad 14 milionów złotych. Oficyna zatrudnia 60 pracowników.
Polski oddział Reader’s Digest powstał w 1995 roku. Firma wydaje poradniki, encyklopedie, słowniki, atlasy, książki kucharskie, książki dla dzieci oraz serię beletrystyczną. Ważnym elementem działalności wydawnictwa jest organizowana już od 10 lat Wielka Loteria Reader’s Digest, w której ponad 18 tysięcy Polaków wygrało nagrody o łącznej wartości ponad 14 milionów złotych. Oficyna zatrudnia 60 pracowników.
W 2007 roku Reader’s Digest zanotowało przychód ze sprzedaży książek wynoszący 147,68 mln zł*, co daje 7,4% wzrost w stosunku do roku 2006. Przychody ogółem wyniosły 194,21 mln zł*. Kapitały własne firmy wynoszą ponad 50 mln zł.
W roku ubiegłym Oficyna wydała 48 tytułów, w tym 31 nowości. Średnia cena książki ukształtowała się na poziomie 110,65 mln zł.
*Dane przed zakończeniem audytu finansowego za bieżący rok.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.