Okres inwestycji i silnego rozwoju wydawnictwa
1) Nagroda Książka miesiąca Magazynu Literackiego KSIĄŻKI dla
Wielkiego słownika polsko-angielskiego, angielsko-polskiego pod red. prof. dr hab. Tadeusza Piotrkowskiego
2) sukces serii Bajki po angielsku
3) sukces serii Kursy z gwiazdami: Angielski z Kevinem, Niemiecki ze Steffenem, Włoski z Cozzą; wspólna promocja z Radiem ZET
4) wzrost udziału języka angielskiego w ogólnym obrocie firmy
6) Wydanie El nuevo curso podręcznika do nauki języka hiszpańskiego (1. tom z 3-tomowej serii) w konkurencyjnej cenie
7) Sprzedaż na rynki zachodnie podręcznika dla szkoły podstawowej REGENWURM (DER GRÜNE MAX)
8) Sprzedaż licencji serii maturalnej do Czech
Język polski
9) Wprowadzenie oferty z języka polskiego. Do końca 2007 roku ukazało się 18 tytułów.
10) Rozpoczęcie na Targach Książki w Krakowie cyklu spotkań w ramach „TERAZ polski!”.
Berlitz
11) Umocnienie oferty językowej i turystycznej Berlitz na rynku wydawniczym: Ukazanie się nowości: 10 Przewodników ilustrowanych, Wielkiego podróżniczego atlasu świata, Rozmówek praca za granicą, Przewodników Praca za granicą, Rozmówek bez cenzury
12) Nagroda Książka Roku dla Wielkiego podróżniczego atlasu świata
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.