Rady harwardzkich ekspertów w zasięgu ręk

Rady harwardzkich ekspertów w zasięgu ręk
Rady harwardzkich ekspertów w zasięgu ręki 
Już w księgarniach kolejne książki z serii Harvard Business Essentials wydawnictwa MT Biznes. Najnowsze publikacje dotyczą takich zagadnień jak strategia, podejmowanie decyzji oraz perswazja. Patronat nad książkami objął Manager Magazin oraz BIGRAM SA
 
 
Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej
wdrożenie – na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść
sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze
zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie
badania i doświadczenia wielu ludzi – od wiodących myślicieli po
strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami,
które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością
siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii. 
 
 
 
 
 
Dzięki tej książce menedżerowie nauczą się:
– wybierać strategie, które najlepiej odpowiadają charakterowi prowadzonych przez nich firm,
– dobierać odpowiednich ludzi,
– dobierać struktury, zasoby i ludzi tak, aby osiągnąć założone cele,
– realizować plany działania, które dają pewność osiągnięcia zamierzonych wyników.
 

Twój sukces jako menedżera sprowadza się do umiejętności podejmowania decyzji. Mądre decyzje popchną ciebie i firmę do przodu; kiepskie wybory zagrożą dalszej karierze i zniweczą wysiłki twojego zespołu. Podejmowanie decyzji oferuje sprawdzoną, pięcioetapową metodologię, która pomoże zdecydowanie polepszyć twoje umiejętności decyzyjne i uniknąć pułapek, które prowadzą w złą stronę.
 
 
 
 
 
 
Menedżerowie nauczą się z niej jak:

· zastosować wypróbowane techniki podejmowania decyzji,
· zaangażować do podejmowania decyzji właściwych ludzi,
· zmniejszyć ryzyko,
· wybrać najlepsze alternatywy.


Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.

 
 
 
 
 
 
 
 
Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o:
– sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,
– rozwijaniu wpływów w organizacji,
– strategiach przekonywania różnych słuchaczy,
– strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.
 
Kategorie: Biznes i Ekonomia

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.