"Techniki kreatywności" od 22 lutego w księgarniach

"Techniki kreatywności" od 22 lutego w księgarniach
Z końcem lutego wydawnictwo Flashbook.pl zaprezentuje książkę „Techniki Kreatywności. Jak wpadać na lepsze pomysły” – polskie wydanie niemieckiego bestselleru Matthiasa Nollke. Książka jest unikalną pozycją, która w przystępny sposób przedstawia kilkadziesiąt sprawdzonych metod na znajdowanie dobrych pomysłów.
 

Autor „Technik kreatywności” uczy, jak rozwijać swoją kreatywność i bazując na przykładach „z życia” pokazuje jak wykorzystać nowe umiejętności w pracy i w domu. Czytelnik znajdzie w książce opisy technik takich jak m.in. abstrakcja progresywna, wiele wariantów burzy mózgów, brainwriting 635, grupowy notatnik, lista Osborna, mapa myśli, prowokacja mentalna, random-input itd. Każda technika jest opisana w sposób umożliwiający jej praktyczne wykorzystanie.

Książka ukaże się w formacie 16×21,5 cm, w miękkiej oprawie. Cena okładkowa książki wyniesie 24 zł 90 gr. Szczegóły dotyczące publikacji znajdują się na stronie www.flashbook.pl. Hurtową dystrybucją książki zajmuje się Grupa A5 z Łodzi.

Partnerem wydania książki jest firma doradcza On Board Public Relations. Książka jest objęta patronatem portali Bankier.pl, Interia.pl i Twoja-firma.pl.

Flashbook.pl (www.flashbook.pl) to wydawnictwo specjalizujące się w poradnikach biznesowych i publikacjach dotyczących samorozwoju. Większość oferty stanowią polskie edycje wybranych, zagranicznych pozycji uznanych wydawców, m.in. niemieckiej oficyny Haufe Verlag. Ksiażki wydawnictwa Flashbook.pl są dostępne w największych księgarniach na terenie całego kraju.
 

Kategorie: Biznes i Ekonomia

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.