Złoto za jakość dla Bezdroży również w 2006!

Złoto za jakość dla Bezdroży również w 2006!
Złoto za jakość dla Bezdroży również w 2006!
  

Wydawnictwo Bezdroża po raz drugi z rzędu uzyskało Złoty Laur Konsumenta w kategorii “Przewodniki” – dowód uznania czytelników dla najwyższej na rynku jakości publikacji turystycznych.

 
Tegoroczna analiza rynku książki, zamieszczona w dodatku  Magazynu Literackiego Książki, mówi o “Fenomenie Bezdroży” – twórczej działalności niewielkiego  wydawcy, który z entuzjazmem i konsekwencją zdobywa coraz silniejszą pozycję na rynku przewodników. Kolejnym potwierdzeniem dynamicznego rozwoju  Bezdroży jest przyznana właśnie nagroda Przeglądu Gospodarczego Gazety Prawnej.
 
Ta autorska oficyna założona zaledwie sześć lat temu przez parę globtroterów, którzy swoją pasją odkrywania świata zechcieli dzielić się z innymi, zyskała już trwałe uznanie i przywiązanie czytelników. Dlatego właśnie po raz drugi z rzędu Bezdroża wyprzedziły największych wydawców o daleko większych możliwościach promocyjnych i budżetowych. Podróżnicy, którzy przez cały ten rok zabierali ze sobą przewodniki Bezdroży docenili ich poziom merytoryczny i precyzyjność  informacji. Nie bez znaczenia w ogólnej ocenie była na pewno innowacyjność  projektów wydawniczych Bezdroży – w “Serii z Falą”, po raz pierwszy zastosowano profile wysokościowe i bardzo wygodny format, nowy układ treści stosowany w publikacjach od początku 2006 roku, kładzie nacisk na praktyczność i maksymalną użyteczność książki, czytelnicy zgromadzeni w Klubie Bezdrożnika mieli też wpływ na projekt okładki głównej serii “Przewodniki Bezdroży”.
 
“Bardzo dziękujemy polskim turystom za niesłabnące zaufanie wobec naszych publikacji, mamy nadzieję wzmacniać to szczególne porozumienie na linii wydawca-czytelnik, aby nasze przewodniki uznawane były za niezastąpione przez coraz szersze grono podróżników. Gratulujemy też pozostałym wyróżnionym: Wydawnictwu Hachette (seria „Wiedzy i Życia”) za zdobycie Srebrnego Lauru Konsumenta oraz Wydawnictwu Pascal za zajęcie trzeciego miejsca i uzyskanie Brązowego Lauru Konsumenta.” Tomasz Ostrowski – Dyrektor Wydawnictwa
 
 
 
Godło „Laur Konsumenta” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki. Badania prowadzone pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa  pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i marki na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów. Oceniano przede wszystkim jakość produktu, chęć jego rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. Na ostateczne wyniki wpływ miały również opinie czytelników nadsyłane do redakcji “Przeglądu Gospodarczego Gazety Prawnej”.
Kategorie: Inne, Sport i Turystyka

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.