Konferencja prasowa Wydawnictwa Pascal

Konferencja prasowa Wydawnictwa Pascal
Konferencja prasowa Wydawnictwa Pascal
23 maja na Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbyła się konferencja prasowa Wydawnictwa Pascal, otwierająca 15 sezon działalności wydawniczej.
 
Konferencja miała nietypowy przebieg. Rozpoczęła się od projekcji przygotowanego na tę okazję filmu „15 innowacji Pascala – wydawnicze odkrycia”,  prezentującego dokonania wydawnictwa w zakresie formy edytorskiej i zawartości przewodników oraz jego działania społeczne i promocyjne.
 
Pascal od początku swego istnienia stawia na pomysłowość, stąd  też na jubileuszowej konferencji pokazał swoją historię i ofertę wydawniczą nie w formie standardowej prezentacji, ale w 15 komediowych scenkach  w konwencji kina niemego. Film był interaktywny. Widzów zaskoczył narciarz, który przedefilował przez salę kinową, oraz rowerzysta, który włączył się  w akcję rozgrywającą się na ekranie.  Tak więc zamiast powagi, dowcip i swoboda. Z zabawnymi scenkami zestawiono piękne kadry z filmów opisujących świat.
 
Potem były niespodzianki.  Losowano nagrody podróżnicze: bilety lotnicze, spływy kajakowe, torby z albumami i przewodnikami. Ku rozbawieniu wszystkich, jeden ze spływów kajakowych wygrał kapitan żeglugi wielkiej, Krzysztof Baranowski.
 
Konferencję zakończyły rozmowy przy winie i staropolskim jadle, serwowanym pośród nowości Pascala, jak „Nurkowanie”, „Żeglowanie”, „Kajakarstwo czy „Polska na czterech łapach”. Na stole w salaterce z wodą moczył się przewodnik „Gwda. Piława i Rurzyca”, dowodząc, że wydrukowano go na wodoodpornym papierze.   Zarówno film pokazany na konferencji, jak i  odkrycia wydawnicze Pascala są efektem pracy i pasji całego zespołu Wydawnictwa, który dąży do spełnienia zmieniających się oczekiwań współczesnych turystów i szuka ciekawych sposobów popularyzacji świadomego podróżowania i aktywnego stylu życia.
 
15 innowacji Pascala – wydawnicze odkrycia z  katalogu Pascala 2006

1. Przewodniki Pascala: Komu w drogę, temu praktyczny przewodnik. Najstarsza i największa seria Pascala grupująca 81 przewodników po Polsce i świecie, które wyróżnia bogactwo informacji turystycznych i praktycznych. Polecane dla indywidualnych i ciekawych świata turystów.
2. Polska na weekend: Weekend jest dla ludzi. 250 000 Polaków ma „Polskę na weekend”. Kolejne edycje tego tytułu zajmują pierwsze miejsce na liście najpopularniejszych przewodników. Wielki hit Pascala i dowód, że  weekend czy krótki urlop Polacy chcą spędzać na odkrywaniu Polski.
3. Dookoła świata: Pozytywnie zakręcone na spirali.  Seria 24  przewodników w nowoczesnym designie.  Przewodniki dla podróżujących indywidualnie lub z biurem podróży. Dla tych, którzy lubią zwiedzać i bawić się, lubią Krzywą Wieżę w Pizie i wino.
4. Przewodniki dla aktywnych: Na sportowo to zdrowo. Poradniki dla osób z pasją. W serii  m.in. „Wspinaczka skalna”, „Nurkowanie”, „Żeglowanie”, „Jazda konna”.
5. Przewodniki dla rowerzystów: Na rowerowo to zdrowo. Seria, licząca 24 przewodniki, obejmuje Polskę oraz Czechy i Słowację. Funkcjonalność zapewniają zestawy map i spirala.
6. Przewodniki dla kajakarzy: Niezatapialne. 19 przewodników na wodoodpornym papierze, opisujących  najpiękniejsze trasy kajakowe Polski.
7. Przewodniki kieszonkowe: Na każdą kieszeń. 28 ilustrowanych przewodników w przystępnej cenie i małym formacie. Z łatwością mieszczą się w kieszeni dżinsów, damskiej torebce czy teczce menadżera.
8. Hotele i restauracje w Polsce: Nakarm i połóż spać całą Polskę. Baza ponad 7000 hoteli  restauracji, sprawdzona i opisana przez ankieterów Pascala. Mapa Polski i plany miast.
9. Przewodniki na weekend: Wakacje szczęśliwego dzieciństwa. „Polska z dzieckiem”  pokazuje, że również rodziny z dziećmi mogą spędzać wakacje aktywnie i ciekawie, muszą tylko wiedzieć, gdzie jechać i jak podróżować.
10. Przewodniki na zimę: Zimowe szaleństwa i podróże. „Narty i snowboard”, „Atlas narciarski” oraz „Polska na zimę”, czyli nowy typ przewodnika turystycznego opracowanego specjalnie na sezon zimowy. Dla wczasowiczów i amatorów sportów.
11. Mapy i atlasy: Palcem po mapie. Mapy turystyczne, samochodowe, atlasy drogowe. Do wyboru do koloru.
12. Mundial 2006: Przewodnik dla kibica. Przewodnik opracowany specjalnie z okazji Mistrzostw Świata, który zawiera informacje piłkarskie i turystyczne.
13. Promocje w punktach sprzedaży: Zacznijcie od… jabłka w księgarni. Jedna z wielu zaskakujących akcji w punktach sprzedaży. Promuje przewodnik „Dwa dni we dwoje”.
14. Akcje społeczne: jesteś widoczny – jesteś bezpieczny. Jedna z akcji, obok „Tylko bałwany nie myślą” czy „Kask jest ok.!”, promujących odpowiedzialny wypoczynek.  
15. Gadżety reklamowe: Przewodniki na miarę. Przewodniki przygotowywane na zamówienie klienta o dowolnej zawartości merytorycznej i formie edytorskiej.

Kategorie: Inne, Sport i Turystyka

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.