W Polsce ukazała się właśnie kolejna książka nawiązująca w znaczący sposób do bestsellera Dana Browna. “Kod Leonarda Da Vinci. Prawda i fikcja” (wyd. Rebis) autorstwa Bart D. Ehrman-a to tytuł który w załóżeniu ma na celu ukazać co w książce Browna jest faktem, co mitem, a co wymysłem autora.
Jednak wydawcy z całego świata w inny sposób próbują “złamać kod”. Celem ich jest wypromowanie kolejnych bestsellerów wzorując się na sukcesie książek Browna. Sposób na sukces to nie tylko ciekawy temat przenoszący czytelnika w świat mistycyzmu, ale przede wszystkim promocja i stworzenie odpowiedniej aury tajemniczości jaka towarzyszyła przecież “Kodowi Leonarda Da Vinci”
Najnowsza książka Elizabeth Kostov “The Historian” (wyd. Little Brown) już teraz nazywana jest “drugim kodem”. Jednak promocja książki, jeszcze przed jej wydaniem kosztowała 500,000 $. Mimo, że powieść Kostovy utrzymana w “wampirskim” klimacie nie wydawała się godnym następcą Kodu Leonarda Da Vinci, to zaraz po ukazaniu się na amerykańskim rynku dostała się na szczyt listy New York Times-a. Sprzedano prawa autorskie książki dla 28 krajów, sprzedano prawa do ekranizacji, a pozytywne recenzje w pismach branżowych dokończyły sukcesu. Wcześniej ruszyła wielka akcja promocyjna wśród księgarzy z wykorzystaniem 7000 egzemplarzy pokazowych, oraz osobistych wizyt autora bezpośrednio w największych księgarniach.
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4