Amazon nie zmieni swojej strategii działania w Chinach
Amazon.com, największy sprzedawca internetowy zapowiedział, że nie zmieni nic
w swojej strategii niskich cen na rynku chińskim. Amazon.com oferuje produkty
w konkurencyjnych cenach dając przy tym wiele upustów, co może przyczynić się
do sporych strat finansowych. Działacze twierdzą jednak, że ma to wiele dobrych
stron. Niskie ceny przyciągają wielu nowych klientów, a lista stałych bywalców
jest coraz większa. Amazon.com za wszelką cenę chce być numerem jeden i mimo dużej
konkurencji utrzymuje pozycję lidera.
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4