Plany marketingowe – światowy bestseller wydany przez Wolters Kluwer Polska
Plany marketingowe autorstwa Malcolma McDonalda i Hugh Wilsona to książka ceniona w wielu krajach. Napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
- proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego,
- cele i strategie marketingowe,
- wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej,
- planowanie sprzedaży oraz cen,
- zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy,
- zarządzanie relacjami z klientami,
- typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania,
- sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.
Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Książka dostępna w księgarni internetowej www.profinfo.pl
http://www.profinfo.pl/biznes/marketing-i-pr/p,plany-marketingowe,51385.html#40161386
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.