Rok 2008 upłynął pod hasłem zwiększania efektywności wydawnictwa. Cały zespół wydawnictwa odbył szereg szkoleń. Wypracowano nowe procedury działania, doprecyzowano szczegółowo misję firmy: „Nasz profesjonalizm tworzy naszą firmę”. Ubiegły rok to także okres wzmożonych działań marketingowych i promocyjnych mających na celu zwiększenie sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku firmy. Rok 2008 obfitował też w szereg inicjatyw mających na celu szerokie wykorzystanie Internetu nie tylko jako kanału dystrybucyjnego ale również narzędzia promocyjnego dla naszych tytułów. W ubiegłym roku została też gruntownie zmodernizowana strona internetowa wydawnictwa www.studioastro.pl dzięki temu użytkownicy zyskali wygodniejszą nawigację i jeszcze bogatszy serwis usług. Jesienią 2008 roku na rynku ukazała się seria „Sekret Prawo Przyciągania” obejmująca następujące tytuły „Proś a będzie Ci dane” „Prawo Przyciągania” „Potęga świadomej intencji” „Potęga Twoich emocji” autorstwa E. i J. Hicks, której nakład w Polsce w ciągu pół roku osiągnął ponad 32 000 egzemplarzy.
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:
- Proś a będzie Ci dane – E. i J. Hicks
- Prawo Przyciągania – E. i J. Hicks
- Moc Twoich dłoni – Leszek Matela, Otylia Sokołowska
- Vademecum run – Ewa Kulejewska
- Tarot intuicyjny Małe Arkana – Barbara Antonowicz-Wlazińska
W 2008 roku Studio Astropsychologii osiągnęło przychód ze sprzedaży książek wynoszący 2,20 mln zł, co daje 15,8% wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
W tym roku Studio Astropsychologii planuje wydanie 96 tytułów, w tym 60 nowości.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.