LIBER SA poszukuje specjalistę ds sprzedaży do bibliotek
Przegląd
- Typ: Wydarzenia
- Marka: Liber S.A.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy dystrybucyjnej LIBER SA, poszukujemy specjalisty/tki ds. sprzedaży do bibliotek
Obowiązki
- Pozyskiwanie do współpracy instytucji publicznych (bibliotek, szkół, uniwersytetów, urzędów etc.)
- Kompleksowa obsługa sprzedaży do bibliotek, szkół, uniwersytetów, urzędów współpracujących ze Spółką w zakresie zamówień, dostaw, rozliczeń i zwrotów
- Przygotowanie pełnej informacji dotyczącej oferty i nowości wydawniczych do bibliotek
- Wyszukiwanie ofert przetargowych i całościowa realizacja procesów od wyceny, złożenia oferty po realizację
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Znajomość branży księgarsko-wydawniczej
- Co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży w rynku książki
- Podstawowa znajomość prawa o przetargach publicznych
- Komunikatywność, otwartość, chęć do działania
- Znajomość technik negocjacji i umiejętność wykorzystywania tej wiedzy w praktyce
- Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej
- Dobra znajomość Excel
Oferujemy
- Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
- Podstawowe wynagrodzenie i system premiowania
- Zatrudnienie na umowę o pracę
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mail: m.stankowski@liber.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dotyczącej danych osobowych:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.”
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Wydarzenia
Tagi:
Liber