Sześć błędnych założeń marketingu wg. Geralda Zaltmana
Sześć błędnych założeń marketingu – w założeniu Geralda Zaltmana
Odkryj nowe mechanizmy myślenia konsumentów.
Odkryj nowe mechanizmy myślenia konsumentów.
Chcesz wiedzieć dlaczego np. General Motors, Procter&Gamble, Novartis, IBM,
Nestle, Reebok, Eastman Kodak tłoczą się przed drzwiami Geralda Zaltmana?
Nestle, Reebok, Eastman Kodak tłoczą się przed drzwiami Geralda Zaltmana?
Co łączy buddyjskiego mnicha medytującego podczas meczu piłkarskiego na stadionie
z Coca-Colą?
z Coca-Colą?
Zamówienie:
“Jak myślą klienci” – Gerald Zaltman
wydawca: Wydawnictwo Forum Sp. z o.o.
liczba stron: 364, okładka: twarda, cena: 59 zł+koszty wysyłki
tel. 0-61 6655823
e-mail: joanna.pecold@e-forum.com.pl
fax: 0-61 66 55 888
“Jak myślą klienci” – Gerald Zaltman
wydawca: Wydawnictwo Forum Sp. z o.o.
liczba stron: 364, okładka: twarda, cena: 59 zł+koszty wysyłki
tel. 0-61 6655823
e-mail: joanna.pecold@e-forum.com.pl
fax: 0-61 66 55 888
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Biznes i Ekonomia
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4