Sześć błędnych założeń marketingu wg. Geralda Zaltmana

Sześć błędnych założeń marketingu wg. Geralda Zaltmana
Sześć błędnych założeń marketingu – w założeniu Geralda Zaltmana

Odkryj nowe mechanizmy myślenia  konsumentów.
 
 
Chcesz wiedzieć dlaczego np. General Motors, Procter&Gamble, Novartis, IBM,
Nestle, Reebok, Eastman Kodak tłoczą się przed drzwiami Geralda Zaltmana?
Co łączy buddyjskiego mnicha medytującego podczas meczu piłkarskiego na stadionie
z Coca-Colą?
 
Zamówienie:

“Jak myślą klienci” – Gerald Zaltman

wydawca: Wydawnictwo Forum Sp. z o.o.

liczba stron: 364, okładka: twarda, cena: 59 zł+koszty wysyłki

tel. 0-61 6655823

e-mail: joanna.pecold@e-forum.com.pl

fax: 0-61 66 55 888

(more…)

Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.

Logowanie użytkownika
 Remember Me  
Rejestracja nowego użytkownika
*Pole wymagane
Kategorie: Biznes i Ekonomia

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Ten wpis jest zabezpieczony hasłem. Wpisz hasło by zobaczyć komentarze.