Cytaty Czechowicza, Leśmiana, Nietzschego – kampania Browaru Tenczynek
Przegląd
- Typ: Wydarzenia
Formy graficzne inspirowane etykietami piwa z cytatami Czechowicza, Nietzschego, Wildea, Hölderina oraz filmowa podróż nad brzegiem Wisły z poezją Leśmiana w interpretacji Janusza Palikota i raperów – to nowa kampania Browaru Tenczynek promująca Piwo Palikota. Koncept Piwa Palikota powołali do życia użytkownicy wyszukiwarki Google.
Zarówno formy graficzne, jak i filmy wideo inspirowane są cytatami z etykiet, które znajdują się butelkach Piwa Palikota, czyli głównie poezją i filozofią, a szczególnie postacią Bolesława Leśmiana oraz książką Janusza Palikota “Nic-Nic” o Leśmianie. Uczestnicy filmów eksplorują miejską dżunglę i dzikie nabrzeża Wisły w poszukiwaniu poetyckich form wyrazu. Prowadzą międzypokoleniowy dialog, gdzie Janusz Palikot staje się rodzajem przewodnika i wprowadza ich w świat rozmyślań i interpretacji poezji i filozofii, ustawiając twórczość młodych wykonawców w szerszym kontekście interpretacyjnym.
źródło portalspozywczy.pl
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4