Na forum biznesowym, który odbył się w tym tygodniu w Stoke, omawiano m.in. nowe
pomysły i sposoby zdobywania nowych klientów dla księgarni. Jednym ze zrealizowanych
pomysłów są “książkowe randki” (ang. book dating). Ten oryginalny pomysł opiera
się na organizowaniu specjalnych wieczorów w księgarni, gdzie grupa spotyka się
by porozmawiać o przeczytanych wcześniej nowościach wydawniczych. Każda kobieta
i mężczyzna muszą zamienić ze sobą parę zdań na temat danej książki, po czym gdy
rozmowa zainteresuje obydwie strony mogą się oni umówić na dalsze spotkania.
pomysły i sposoby zdobywania nowych klientów dla księgarni. Jednym ze zrealizowanych
pomysłów są “książkowe randki” (ang. book dating). Ten oryginalny pomysł opiera
się na organizowaniu specjalnych wieczorów w księgarni, gdzie grupa spotyka się
by porozmawiać o przeczytanych wcześniej nowościach wydawniczych. Każda kobieta
i mężczyzna muszą zamienić ze sobą parę zdań na temat danej książki, po czym gdy
rozmowa zainteresuje obydwie strony mogą się oni umówić na dalsze spotkania.
Pomysł ten okazał sie strzałem w 10, gdyż w niezwykły sposób spopularyzował księgarnie
ale jaka będzie odpowiedź innych księgarzy na to posunięcie? Jedno jest pewne…
skorzystają na tym czytelnicy
ale jaka będzie odpowiedź innych księgarzy na to posunięcie? Jedno jest pewne…
skorzystają na tym czytelnicy
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Inne
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4