Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek prasowy dwumiesięcznik „BIA. Oficjalny magazyn”
Pierwszy numer ukaże się 15 maja 2020 roku. Szykuje się gratka dla fanów i fanek serialu „BIA” emitowanego w Polsce w kanale Disney Channel.
„BIA. Oficjalny magazyn”
Redaktor prowadząca: Joanna Szabunio
Product manager: Anna Pałgan
Licencjodawca: Disney
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Liczba stron: 32 strony
Format: 208×278
Cena: 10,99
Prezent: modny zestaw
Grupa docelowa: 7+
Premiera: 15.05.2020
Czasopismo „BIA. Oficjalny magazyn” skierowane jest do dzieci w wieku szkolnym, głównie dziewczynek. Na łamach magazynu czytelniczki znajdą wiele informacji na temat serialu „BIA”, m.in. informacje zza kulis oraz przedstawienie bohaterów i ich hobby. Ponadto, w każdym numerze znajdą się rubryki o modzie, rysowaniu, muzyce i poszukiwaniu pasji, a także wskazówki jak mądrze zaistnieć w sieci. Do poszczególnych wydań dwumiesięcznika będzie też dołączany gadżet i plakat.
W pierwszym numerze na miłośniczki serialu „BIA” czeka, między innymi, wywiad z Isabelą Souzą, która gra tytułową rolę, przedstawienie obsady serialu i charakterystyka stylu Carmin, a także instrukcja wykonania muralu, porady na temat kręcenia teledysków, mnóstwo testów i moc ciekawostek z planu. Dodatkowo, do pierwszego numeru pisma dołączony będzie prezent: zestaw modnych akcesoriów (wisiorek, spinki do włosów, przypinki, kryształki, naklejki holograficzne).
Emitowany w kanale Disney Channel serial „BIA” to opowieść o nastolatkach, którzy dzielą się w Internecie swoimi talentami i przeżyciami. Stawiają pierwsze kroki w tworzeniu treści online w „Fundom”, miejscu spotkań i wypowiedzi. Tu buduje się współpraca, pojawiają zabawne i przykre sytuacje, lecz ostatecznie udaje się pokonać przeszkody i spełnić marzenia. Bohaterowie przekonują się, że prawdziwym sukcesem jest znalezienie szczęścia poprzez bycie sobą. Tytułowa BIA jest 16-latką, „królową (wśród farb), która ma w rękach magię” i koloruje sobie codzienność, nie rusza się nigdzie bez przyborów do rysowania.
Wprowadzenie magazynu wsparte jest współpracą z influencerką, kampanią online oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu. Czasopismo będzie dostępne w sprzedaży również na www.egmont.pl