Wrocławski Program Wydawniczy 2024 – nabór dodatkowy

Głównym celem Wrocławskiego Programu Wydawniczego jest wsparcie finansowe (w formie koedycji) wydawców reprezentujących autorów i autorki z Wrocławia lub Dolnego Śląska bądź podejmujących lokalne tematy. Pomysły na publikacje można zgłaszać w dwóch kategoriach: książki i czasopisma. Jeden wydawca może złożyć maksymalnie 3 projekty w każdej z tych dwóch kategorii.

Pod koniec stycznia poznaliśmy laureatów naboru do Wrocławskiego Programu Wydawniczego 2024. Właśnie trwa  nabór dodatkowy.

Przyjmowanie wniosków potrwa do 15 marca 2024 roku.

Kategoria „Książki” ma na celu wspieranie wartościowej literatury, promującej uniwersalne wartości, a przy tym nie mieszczącej się w ramach rynku komercyjnego. Elementami branymi pod uwagę przy ocenie projektów są walory artystyczne, poznawcze i społeczne publikacji, a także powiązanie osoby autora lub podejmowanej tematyki z Wrocławiem i Dolnym Śląskiem. Ważnym kryterium jest również doświadczenie wydawców, umiejętność efektywnej promocji i dystrybucji wydawanych publikacji, a także zwiększanie ich dostępności poprzez wykorzystanie nowych technologii (np. udostępnianie w formie e-booków i audiobooków). Ocenie ekspertów będą też podlegały założenia budżetowe projektów.

By aplikować do naboru we Wrocławskim Programie Wydawniczym w kategorii „Książki” należy:

  • Szczegółowo zapoznać się z regulaminem naboru dodatkowego. W razie pytań lub wątpliwości polecamy FAQ lub kontakt mailowy z koordynatorką programu, Agnieszką Marcinowską.
  • Wypełnić wniosek, którego wzór stanowi załącznik do regulaminu. Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami (lista niezbędnych załączników znajduje się na końcu wniosku) przesłać za pomocą platformy cyfrowej: LINK DO PLATFORMY CYFROWEJ
  • Po załadowaniu wszystkich plików, nie będzie możliwości ich edycji ani podglądu. Prosimy o sprawdzenie poprawności i kompletności plików przed ich załadowaniem. Przy przesyłaniu plików, w polu „imię i nazwisko” prosimy podać nazwę wydawnictwa lub tytuł projektu.
  • Wszystkie pliki należy przesłać w formie elektronicznej. Nie ma wymogu podpisywania plików – chyba, że jest to wskazane bezpośrednio przy pliku (w szczególności w przypadku załączników).
  • Potwierdzenie złożenia wniosku prześlemy na podany we wniosku adres poczty elektronicznej.
  • Do uzupełnienia ewentualnych braków formalnych będziemy wzywać za pośrednictwem podanego we wniosku maila.

 

Więcej instytutkultury.pl

 

 

Kategorie: Instytucje