Wzrasta udział Kolportera w rynku dystrybucji

Przegląd

Izba Wydawców Prasy, na podstawie uzyskanych od wydawców danych o nakładach tytułów prasowych, przeprowadziła analizę udziału poszczególnych firm kolporterskich w rynku dystrybucji prasy.

Jak wynika z badania IWP, niemal 58 proc. udziału w rynku dystrybucji prasy ma firma Kolporter (wzrost o prawie 3 proc. w porównaniu do ub.r.). Spadły udziały innych dystrybutorów: o 2,2 proc. Ruchu (ma obecnie 21,6 proc. udziału w rynku) i o 0,9 proc. Garmond Press (15,3 proc.) – donosi serwis wirtuelnemedia.pl

Kolporter utrzymał zeszłoroczną wielkość sieci punktów sprzedaży detalicznej (21 tys.). Zmalała liczba punktów Ruchu (do 11,5 tys.), wzrosła natomiast liczba punktów Garmond Press (do 13,6 tys.).

Czytaj więcej www.wirtualnemedia.pl

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Kolporter