Wojny biznesowe

13 października nakładem Wydawnictwa SQN ukazała się książka Davida Browna, twórcy popularnego podcastu biznesowego “Business Wars”, w której dziennikarz udziela odpowiedzi na pytanie: “Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają?”.

 

 

Jeżeli ktoś myśli, że prowadzenie biznesu polega na szukaniu równowagi i bilansie zysków i strat, obowiązkowo musi przeczytać Wojny biznesowe. Czy to opowiadając, jak to Apple zmiażdżyło BlackBerry, czy przedstawiając historię powstania lalki Barbie, David Brown w mistrzowski sposób pokazuje więcej niż liczby. Autor odkrywa sedno biznesu: ego, pasję, ambicję i walkę wszelkimi dostępnymi środkami. – Joe Nocera, felietonista biznesowy Bloomberga

“Wojny biznesowe” to opowieści o największych rywalizacjach biznesowych w historii. David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży.

Wciągająca lektura poświęcona największym biznesowym starciom. Jeżeli niepokoi cię znany rywal albo podważający zasady nowicjusz, jeżeli fascynują cię decyzje założycieli, strategie liderów, losy przedsiębiorstw – ta książka to esencja tego, co najlepsze w podcaście, idealna do zabawy i nauki. – Adam Grant, autor bestsellerów New York Timesa: Think Again i Originals, prowadzący podcastu TED WorkLife

Opowieści zawarte w “Wojnach biznesowych” ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
Porywająca, pełna ciekawostek lektura o losach globalnych marek.

Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: SQN