Wydawnictwo Zwierciadło wzrost zarówno przychodów jak i straty
Przegląd
- Typ: Rynek Polski
- Marka: Zwierciadło
Przychody sprzedażowe Wydawnictwa Zwierciadło zwiększyły się z 21 mln zł w 2018 roku do 24,25 mln zł w 2019 roku. Wpływy krajowe poszły w górę z 19,36 do 21,44 mln zł, a te z zagranicy – z 380,9 do 504,1 tys. zł. – informują wirtualnemedia.pl powołując się na opublikowane w KRS sprawozdanie finansowe.
Ponad 40 proc. przychodów wydawnictwa pochodzi z usług reklamowych i promocyjnych. Rok do roku wpływy w tym obszarze wzrosły o 13,1 proc. – z 8,21 do 9,29 mln zł. Przychody ze sprzedaży czasopism (firma wydaje miesięczniki „Zwierciadło” i „Sens”) zwiększyły się o 7,5 proc. do 6,66 mln zł, a z książek – o 14,7 proc. do 5,44 mln zł. Natomiast wpływy ze sprzedaży towarów i materiałów zmalały z 575,5 do 555,5 tys. zł. więcej z reklam, czasopism i książek, strata wzrosła do 1 mln zł W 2019 roku Wydawnictwo Zwierciadło osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 15,4 proc. do 24,25 mln zł, zwiększyły się jego wpływy ze wszystkich głównych obszarów działalności: usług reklamowych, czasopism i książek. Koszty operacyjne firmy poszły w górę mocniej, o 19,4 proc., przez co jej strata netto pogłębiła się z 84,2 tys. zł do 1,04 mln zł.
Według sprawozdania finansowego opublikowanego właśnie w KRS
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl