Rebranding Bonito.pl – czas na zmiany
Przegląd
- Typ: Wydarzenia
- Marka: bonito.pl
Działająca na rynku od 14 lat księgarnia internetowa, przechodzi zapowiadany już z początkiem ubiegłego roku rebranding. W rozmowie z Wirtualnym Wydawcą, Wojciech Mazia – współwłaściciel Bonito.pl, zapowiadał wtedy: W najbliższym czasie uruchomimy nową stronę internetową oraz jej wersję na telefony komórkowe. Ponad 41% użytkowników internetu korzysta z niego na urządzeniach mobilnych, więc musimy w pierwszej kolejności przygotować się do obsługi znacznie większej liczby zamówień. Planujemy również wprowadzić gwarancję dostawy zamówień do wszystkich naszych punktów na godzinę 8:00 rano. Już teraz realizujemy część dostaw własnym transportem w godzinach nocnych i testujemy to rozwiązanie. (cała rozmowa TUTAJ)
W tym miesiącu, Bonito.pl zmieniło swoje logo, planowane jest odświeżenie także strony internetowej. W październiku zaś uruchomiona zostanie aplikacja mobilna Bonito. Bo chcemy byście kupowali wygodniej. Bo poszerzamy asortyment. Bo będziemy realizować zamówienia jeszcze szybciej. – czytamy na profilu fb.
W roku 2019 przychody netto Bonito.pl ze sprzedaży towarów i materiałów wzrosły ze 190,34 do 214,75 mln zł, a z ze sprzedaży produktów – z 1,1 do 1,28 mln zł.