Promocja książek w dobie ogólnoświatowej zarazy

Przegląd

Nastały ciężkie czasy dla branży wydawniczej. Zamknięte galerie handlowe, niedziałające księgarnie stacjonarne. Spowolnione dostawy i zmniejszone siły działu promocji. Warto rozważyć sprzedaż online i zwrócić się w stronę e-czytelnictwa!

Szukając rozwiązań, warto zwrócić uwagę na usługę, jaką świadczy portal CzytamPierwszy.pl, który od 2017 roku sprawnie pomaga wydawcom w działaniach marketingowych w sieci. Wydawca ma możliwość wyboru jednego z wielu indywidualnie przygotowanych pakietów. Recenzenci portalu mogą wygenerować z każdej książki od 6 do 8 wzmianek. Już podstawowy pakiet pozwala wygenerować około 100 recenzji.

„Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nastał bardzo trudny czas dla Wydawców, dlatego proponujemy, aby zwrócić się bardziej w stronę e-czytelnictwa i sprzedaży online. Stworzyliśmy specjalną ofertę działań wzmacniających sprzedaż e-booków i zachęcającą do zakupów online w myśl zasady #zostańwdomu. Jesteśmy w trakcie negocjacji z ebookarniami i topowymi księgarniami internetowymi, w których nasi Użytkownicy będą mogli pozostawić recenzje książek” – mówi Łukasz Kuśnierz, założyciel CzytamPierwszy.pl.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę serwisu: https://czytampierwszy.pl/pl/autorzy-i-wydawcy.html

 

 

Kategorie: Wydarzenia