„Power Rangers. Oficjalny magazyn”. Nowy tytuł prasowy w portfolio Egmont Polska

Przegląd

Power Rangers. Oficjalny magazyn”

Wydawnictwo Egmont wprowadza na rynek prasowy kwartalnik „Power Rangers. Oficjalny magazyn”. Pierwszy numer ukazał się 21 kwietnia 2020 roku. Szykuje się nie lada gratka dla najmłodszych fanów Power Rangers i serialu o tym samym tytule emitowanego w kanale TVP ABC.

„Power Rangers. Oficjalny magazyn”
Redaktor prowadzący: Artur Skura
Product manager: Magdalena Mieziencew
Częstotliwość: kwartalnik
Liczba stron: 32 strony
Format: 208×278
Cena: 10,99
Grupa docelowa: +4 chłopcy
Premiera: 21.04.2020

Czasopismo skierowane jest do czytelników powyżej 4 roku życia. Na 32 stronach magazynu miłośnicy Rangersów znajdą mnóstwo interesujących zadań, m.in. łamigłówki o różnym stopniu trudności, zagadki, gry, plakaty oraz oryginalny komiks z serii Power Rangers. Do każdego numeru będzie też dołączony prezent – gadżety dla superbohaterów.
W pierwszym numerze kwartalnika znalazł się m. in. komiks „Wystawa zagłady” oraz szczegółowe informacje o Devonie – Czerwonym Rangersie. Dodatkowo, na czytelników czekają dwa plakaty, quizy, zagadki, kolorowanki i zadania ze świata Power Rangers. Gadżet z pierwszego numeru pisma to miecz Power Rangers.

Film „Power Rangers” opowiada o piątce nastolatków, którzy stają przed wyzwaniem na miarę superbohaterów, gdy dowiadują się, że świat stoi u progu zagłady. Zagrożenie pochodzi z najdalszych krańców wszechświata, a przeciwstawić mu się może tylko ktoś o nadludzkich zdolnościach. Dzięki morferom, bohaterowie transformują się w kolorowych wojowników, otrzymując specjalne uzbrojenie, i gotowi są stanąć ramię w ramię jako Power Rangers. Przy pomocy mechanicznych robotów – Zordów, bronią ludzkość przed siłami zła.

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią telewizyjną  w kanale TVP ABC oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu. W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również komiksy dla starszych fanów „Power Rangers”.

Tagi: Egmont