Co zrobić, aby Twoja strona internetowa była wśród pierwszych wyników wyszukiwarek? – „SEO&SEM”

Przegląd

Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności w sieci – od osobistego bloga do portalu e-handlu. Sztuka pozycjonowania w wyszukiwarkach nie jest nauką ścisłą, gdyż nie znamy zasad i algorytmów będących podstawą funkcjonowania Google i innych wyszukiwarek. Ekspert z dziedziny SEO może wzbogacać swą wiedzę tylko poprzez doświadczenie praktyczne, testy i analizę opublikowanych patentów. Książka ta powstała dzięki doświadczeniu autora i jego współpracy ze specjalistami z Włoch i innych krajów. Przedstawia najbardziej skuteczne i aktualne metody poprawy pozycjonowania witryn internetowych, uzupełniając całość prezentacją takich pojęć, jak SEM (search engine marketing), SMO (social media optimization) i ASO (app store optimization), a także ostrzegawczymi materiałami z zakresu takich gorących tematów, jak black hat SEO.
Omówione tematy
• SEO w epoce sieci semantycznej – mikrodane, rich snippets oraz authorship markup
• Nowe czynniki on page i off page w marketingu inbound oraz zarządzanie witrynami wielojęzycznymi w środowisku SEO
• Google Hummingbird, Google Panda, Google Penguin i inne nowości – unikanie kar i zarządzanie nimi
• Perswazyjny marketing internetowy i copywriting SEO. Social media optimization (SMO) oraz social media marketing (SMM)
• Możliwości i fortele black hat SEO – jak wejść wyżej w klasyfikacji kilkoma ruchami na granicy kar
• Jak zrealizować link building według zaleceń Google i jak rozwija się współczesne SEO
O autorze:
Marco Maltraversi – autor trzech włoskich wydań tej książki i dwóch poradników poświęconych systemom Windows 7 i 8.1, jest absolwentem studiów z dziedziny informatyki, specjalistą z zakresu SEO i wykładowcą uniwersyteckim w dziedzinie komunikacji internetowej. Współpracuje z wieloma instytucjami informatycznymi włoskimi i zagranicznymi jako konsultant z zakresu SEO i zarządzania w informatyce.
Autor: Marco Maltraversi
Tłumaczenie: Zbigniew Łucki
Rok wydania: 2017
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 580
ISBN: 978-83-7556-832-5
Cena: 99,00zł
Wydawnictwo CeDeWu
Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/
 
Zapraszamy do księgarni stacjonarnej Wydawnictwa CeDeWu znajdującej się przy ulicy Żurawiej 47 w Warszawie!
Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: CeDeWu