Bestsellery Oficyny „Impuls” najlepsza 10tka za wrzesień br.

Bestsellery Oficyny „Impuls” najlepsza 10tka za wrzesień br.

Przegląd

Poniżej przedstawiamy nasze bestsellerowe publikacje za miesiąc wrzesień 2018 r. – tytuły drukowane i wznawiane, których popularność zaskoczyła nawet nas, stanowiące świetny przykład na to, że dobrze przygotowana książka zawsze znajdzie swojego odbiorcę. I choć poszczególne publikacje zdobyły liczne wyróżnienia na konkursach literackich i branżowych, to nas jednak najbardziej cieszy zadowolenie czytelników, którego wciąż nam za mało………

W mijającym okresie naszą najpopularniejszą książką została seria podręczników do muzyki pt. Zeszyty muzycznye dla klas 1, 2, 3, 4 i 5 autorstwa Małgorzaty Chowaniec. Zeszyty muzyczne wzbogacone o słownictwo muzyczne, umożliwia poznanie nowych grup rytmicznych… Dyktanda, rebusy i krzyżówki uatrakcyjniają realizację programu nauczania, kształcenia, słuchu i zasad muzyki. Brawo!

Zapraszamy do naszych książek, autorów, do nas!
A czy Ty znasz już te książki?

 

1. Zeszyt ćwiczeń dla szkół muzycznych Klasy I, II, III
Małgorzata Chowaniec

Zeszyt ćwiczeń zgodny jest z programem nauczania oraz kształcenia słuchu i rytmiki w klasie I, II, III, IV i V. Wewnątrz znajdują się znaki muzyczne do wypełniania przez dzieci, pełny zakres określeń teoretycznych i muzycznych obowiązującego programu nauczania, propozycje różnych form realizacji ćwiczeń melodyczno-rytmicznych, a także – w atrakcyjnej formie – zbiór dyktand melodycznych, rytmicznych, trójdźwiękowych i interwałowych. Całość dopełniają muzyczne rebusy i krzyżówki…

Sprawdź nas

2. Kwestionariusz badania mowy
Grażyna Bilewicz i Brygida Zioło

 

Kolejna sprawdzona pozycja logopedyczna. Kwestionariusz ten może być wykorzystywany do diagnozy logopedycznej dzieci przedszkolnych i szkolnych. Do kwestionariusza dołączona jest karta badania mowy, której kolejność zapisu głosek jest zgodna z kolejnością pojawiających się wyrazów. Książka jest rekomendowana przez środowisko logopedów…

Sprawdź nas

3. Zadania dla Asów – język polski i matematyka dla klas I-III
    Jadwiga Stasica


Ćwiczenia te mogą być stosowane w szkole, w domu, a także w świetlicy jako zadania uzupełniające, sprawdzające lub domowe. Obejmują zakres umiejętności i wiedzy przewidziany programem dla klasy 3. Można stosować je do pracy indywidualnej zarówno z dzieckiem zdolnym, jak i mającym trudności w nauce. Ćwiczenia te rozwijają spostrzegawczość, umiejętność rozróżniania i porównywania, logiczne myślenie, pamięć, samodzielność, dokładność. Podczas pracy z ćwiczeniami rozwija się u dziecka również sprawność manualna…
Opracowanie zgodne z aktualną podstawą programową

4. Materiały wyrazowo – obrazkowe do poprawnej wymowy głosek (komplet)
Grażyna Krzysztoszek i Małgorzata Piszczek

 

Pozycja obowiązkowa dla wszystkich logopedów. Seria dziewięciu zeszytów to dla wielu terapeutów podstawa współpracy z dziećmi z zaburzeniami mowy. Umożliwia naukę przez przyjemną i nieuciążliwą dla maluchów zabawę. I przynosi efekty…

 

Sprawdź nas

5. Rytmika dla dzieci
    Beatrix Podolska


Proponowana pozycja wydawnicza: „RYTMIKA DLA DZIECI” stawia sobie za cel rozwinięcie naturalnej potrzeby rytmu u dziecka. Całość obejmuje 120 zabaw i ćwiczeń rytmicznych przeprowadzanych w sposób systematyczny z uwzględnieniem stopnia trudności. Wprowadzenie wartości rytmicznych poprzez zabawy, grę na dziecięcych instrumentach perkusyjnych, rysowanie, ekspresję ruchu czyni zajęcia atrakcyjne, przyjemne i pożyteczne…

Sprawdź nas

6.  Uczeń z zespołem Aspergera. Praktyczne wskazówki dla nauczyciela
     Joanna Święcicka

Joanna Święcicka

Publikacja ma charakter poradnika zawierającego konkretne, bardzo proste i przejrzyście sformułowane wskazówki dotyczące pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera. Jest skierowana do wszystkich nauczycieli, zwłaszcza szkół ogólnodostępnych, ale i integracyjnych lub specjalnych, którym przyszło pracować z tym jakże fascynującym, wymagającym, zaskakującym, inteligentnym, ale i czasami trudnym dzieckiem. Odbiorcami mogą być również inni specjaliści: pedagodzy, psycholodzy i logopedzi, którzy nie mają do czynienia na co dzień z dzieckiem cierpiącym na zaburzenie ze spektrum autyzmu, ale są ciekawi, jak ono funkcjonuje…

Sprawdź nas

7. Jak przez wiersze ortografia szybko nam do głowy trafia
Barbara Dyl

Jest to zbiór rymowanych wierszyków poświęconych zasadom ortografii polskiej. Każdy z nich zawiera cenne wskazówki dla małego czytelnika-ucznia klas I-III i wyjaśnienia jak, kiedy i dlaczego należy pisać i jaką zasadę stosować, aby pisownia była poprawna. Książka może być wykorzystana zarówno przez nauczycieli w ich pracy dydaktycznej, jak i uczniów klas I-III.

Sprawdź nas

 

8. Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali
Katarzyna Jasieńska-Zachwatowicz

Absolutny hit! Na książkę składa się kilkadziesiąt piosenek wzbogaconych pięknymi ilustracjami oraz dwie płyty CD, z podkładem muzycznym do śpiewania karaoke oraz nagrania zrealizowane przez wybitnych wykonawców z p. Katarzyną Zachwatowicz-Jasieńską na czele. To tylko część atutów. Książka zawiera piosenki towarzyszące młodości naszych dziadków m.in.: Kółko graniaste, Wlazł kotek na płotek, Jadą jadą misie, Krakowiaczek jeden, Bajka iskierki, Mam chusteczkę haftowaną. To doskonały sposób na wspólnie spędzony czas z dzieckiem i zapoznanie go z piękna polską tradycją…

Sprawdź nas 

9. AFA-SKALA. Jak badać mowę dziecka afatycznego?
Anna Paluch, Elżbieta Drewniak-Wołosz i Lucyna Mikosza

 

Książka jest rezultatem wieloletnich doświadczeń Autorek, na co dzień zajmujących się terapią dzieci afatycznych. Zasadniczą część książki stanowi skala, będąca konkretną propozycją sposobu zbierania materiału służącego do oceny sprawności językowej i komunikacyjnej dziecka z zaburzonym rozwojem mowy. Z pozycji praktyków, Autorki dzielą się również swoimi przemyśleniami na temat trudności związanych z diagnozowaniem i opisem afazji…

Sprawdź nas

10. Język skacze buzia dmucha. Ćwiczenia logopedyczne dla maluch
Aleksandra Sadowska-Krajewska
 

Sprawność aparatu oddechowego i aparatu artykulacyjnego ma ogromny wpływ na prawidłową mowę dzieci. Ćwiczenia doskonalące i rozwijające motorykę narządów artykulacyjnych oraz kształtujące prawidłowy tor oddechowy stanowią podstawową część terapii logopedycznej. Pozwalają na świadome kierowanie ruchami narządów artykulacyjnych, usprawniają mięsień języka, wargi, podniebienie miękkie i żuchwę. Dzięki nim dziecko rozróżnia wdech i wydech, poszerza pojemność płuc i wzmacnia mięśnie oddechowe.

Sprawdź nas

Oficyna Wydawnicza “Impuls” potwierdziła swoją pozycję wśród wydawców książki naukowej i akademickiej, publikując wile nowych tytułów, docierając do licznej rzeszy wymagających czytelników: pedagogów, terapeutów, rodziców itd. Nasze książki zdobyły też liczne nagrody i wyróżnienia, zarówno branżowe, jak i czytelnicze.
W minionym roku wprowadziliśmy również na rynek ponad sto czterdzieści książek elektronicznych
w najpopularniejszych formatach ePub i Mobi (w swojej księgarni internetowej). Nasza oferta w tej wersji to już ponad 800 tytułów. W tym roku zapowiadamy ich jeszcze więcej… tytuły prezentujemy w naszym repozytorium treści Impulsu! Cytowane i administrowane przez Impuls w Google Books i Scholar!…

Autorzy najnowszych publikacji podejmują problemy niezwykle ważne i wymagające pogłębionej refleksji. Wiele nowości porusza tematy aktualne i istotne, a także otwiera nowe drogi do dyskusji nad poszczególnymi zjawiskami. Przykładem są wyjątkowe serie naukowe. Pierwszą – Pedagogika Nauce i Praktyce składającą się już z 16 podręczników – tworzą trzy podręczniki autorstwa znakomitych pedagogów: prof. Czesława Kupisiewicza, prof. Ewy Wysockiej, prof. Mirosława J. Szymańskiego, Jolanty Szempruch, prof. Bronisława Siemienieckiego, prof. Bogusława Śliwerskiego, prof. Iwona Chrzanowska, prof. Jerzy Nikitorowicz, prof. Wiesław Ambrozik i innych. Druga seria – Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki – składa się z sześciu naukowych publikacji przygotowanych pod redakcją naukową prof. Marii Dudzikowej.

Kategorie: Bestsellery
Tagi: Impuls