Empik nie chce być już tylko sklepem z kulturą

Przegląd
- Typ: Rynek Polski
- Marka: EMPiK, Money.pl
Empik nie chce być już tylko sklepem z kulturą. Chce planować czas wolny Polaków. Firma przymierza się do otwarcia własnej bileterii i zapowiada inwestycje w startupy. Money.pl rozmawia z prezes spółki, Ewą Szmidt-Belcarz.
Marcin Łukasik, money.pl: Jeszcze niedawno Empik był na finansowym zakręcie, a dziś sam inwestuje. Czy skończyła się zła passa?
Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empik: Bardzo nie lubię tego pytania, bo dla nas to już jest zamierzchła przeszłość. Historycznie Grupa Empik zawsze była mylona z EMF-em (czyli funduszem Empik Media & Fashion, w skład którego, oprócz Empiku, wchodzi m.in. sieć Smyk – przyp. red.), który przechodził restrukturyzację. Dziś Grupa Empik wygląda zupełnie inaczej niż trzy lata temu. Osiągamy ponad 1 mld 700 mln złotych obrotu i rośniemy kilkanaście procent rocznie, a 30 proc. naszego biznesu jest w świecie online i digital.
czytaj cały artykuł TUTAJ