Bestseller CeDeWu: „SZTUKA KOCHANIA KLIENTA” – dla szefa i dla zwykłych ludzi

Przegląd

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.

SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych.

To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.

SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że? studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą – mówi Anna Tiuryn

Anna Tiuryn w „Sztuce kochania klienta” przedstawia swój osobisty dorobek w dziedzinie zarządzania przez jakość. W ciągu życia miała okazję szkolić się pod skrzydłami Harita Talwara oraz wyniosła bardzo dużo z wykładu ucznia Dr. Edwarda Deminga na North Easten Univeristy w Bostonie. Firmy, dla których pracowała, stawiały sobie za cel rozwój biznesu poprzez utrzymanie już pozyskanych klientów i właśnie dlatego robiła to z przyjemnością, rozwijając swoje doświadczenie, które opisała w książce. Swój „model wdrożenia jakości” nazwała „Jakością w Praktyce”.

W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów – a szczególnie szefów firm – którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury, ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientów.

Zaproponowany przez autorkę najprostszy model jakości w praktyce daje podstawę do osiągnięcia sukcesu w każdym biznesie. Jego zastosowanie, zarówno w małych firmach, jak i w wielkich korporacjach, umożliwia jeszcze bardziej efektywne wykorzystanie narzędzi marketingowych dla budowania marki i zwiększenia sprzedaży. Stosując go w praktyce osiągniesz podstawowe zadanie marketingu: zaspokoisz potrzeby klienta z zyskiem dla siebie?

Choć sama autorka nie określiłaby swojej książki mianem obowiązkowego podręcznika dla menedżerów, „Sztuka kochania klienta” jest pozycją, z którą warto się zapoznać. Wiedza z niej wyniesiona na pewno zaowocuje.

 

„SZTUKA KOCHANIA KLIENTA – dla szefa i dla zwykłych ludzi”

Autor: Anna Tiuryn

ISBN 978-83-60089-58-3

Wydawnictwo CeDewu

www.cedewu.pl

Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: CeDeWu