Studio EMKA poleca książkę „MLM Marketing wielopoziomowy” Johna Kalencha

Przegląd

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0

 

Autor: John Kalench

Tytuł: MLM Marketing wielopoziomowy

Premiera: 20.02.2018 r.

Ilość stron: 256

Oprawa: miękka

Format: 135×210 mm

ISBN: 978-83-65068-99-6

Cena: 39.90 PLN

Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.

Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.

Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.

Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami.

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0
Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: Studio Emka

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.