Marty Neumeier „Odwracanie marki” poleca Studio Emka

Przegląd

 

Marty Neumeier

Odwracanie marki
Dlaczego teraz klienci rządzą firmami – i jak obrócić to na własną korzyść

„Marty’emu Neumeierowi udaje się jeszcze raz: wskazuje palcem słuszny kierunek. Opowiada, jak będzie wyglądała przyszłość tworzenia marki, jednocześnie drąc na strzępy księgi konwencjonalnej wiedzy. Warto przeczytać. Zainspiruje cię to do budowy marki jutra”.
NIRAJ DAWAR, PROFESOR IVEY BUSINESS SCHOOL, AUTOR KSIĄŻKI TILT

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku.

 

160 str., oprawa miękka ze skrzydełkami, 135 x 204 mm, ISBN 978-83-65068-20-0, cena: 34,90 zł

Wydawnictwo Studio Emka
www.studioemka.com.pl
www.facebook.com/studioemka
wydawnictwo@studioemka.com.pl

Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: Studio Emka

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.