Bestsellery Oficyny Wydawniczej „Impuls” za luty 2018!
Przegląd
- Typ: Bestsellery
- Marka: Impuls
Top 10 Oficyny Impuls, notowanie bestsellerów za miesiąc luty 2018 r. W mijającym okresie naszą najpopularniejszą książką została topowa publikacja Impulsu autorstwa Katarzyny Jasieńskiej-Zachwatowicz „Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali”. Drugie miejsce przypadło nowości wydawniczej autorstwa Krzysztofa Sawickiego pt. “Diady, kliki, gangi” wpisuje się ona bardzo dobrze we współczesne dyskusje na temat młodzieży społecznie nieprzystosowanej i jej resocjalizacji, readaptacji oraz reintegracji. Zachęcamy do lektury.
Czy Ty znasz już te książki? |
1. Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali Absolutny hit! Na książkę składa się kilkadziesiąt piosenek wzbogaconych pięknymi ilustracjami oraz dwie płyty CD, z podkładem muzycznym do śpiewania karaoke oraz nagrania zrealizowane przez wybitnych wykonawców z p. Katarzyną Zachwatowicz-Jasieńską na czele. To tylko część atutów. Książka zawiera piosenki towarzyszące młodości naszych dziadków m.in.: Kółko graniaste, Wlazł kotek na płotek, Jadą jadą misie, Krakowiaczek jeden, Bajka iskierki, Mam chusteczkę haftowaną. To doskonały sposób na wspólnie spędzony czas z dzieckiem i zapoznanie go z piękna polską tradycją. |
2. Diady, kliki, gangi. Młodzież nieprzystosowana społecznie w perspektywie współczesnej pedagogiki resocjalizacji Krzysztof Sawicki Gdzie należy poszukiwać utopii dla młodzieży społecznie nieprzystosowanej, obszarów umożliwiających im samorealizację? Na jakich elementach ekosystemu należy opierać resocjalizacyjne praxis służące minimalizacji ryzyka powrotu do antyspołecznej przeszłości? Wreszcie, pytanie podstawowe w wymiarze metodycznym: Jakie działania należy podejmować, aby postulowane modele przestały być utopią zgodnie z potocznym jej znaczeniem, czyli miejscem (przestrzenią), które nie istnieje?
|
3. Arteterapia w teorii i praktyce Ewelina J. Konieczna Arteterapia w wąskim znaczeniu obejmuje terapię z użyciem sztuk plastycznych, w szerokim znaczeniu obejmuje natomiast muzykoterapię, biblioterapię, a ponadto działania terapeutyczne z wykorzystaniem teatru, filmu oraz malarstwa, rzeźby, grafiki i innych sztuk plastycznych. Niniejsza książka ma charakter rozważań teoretycznych, ale zawiera cenne wskazówki mogące znaleźć zastosowanie w praktyce pedagogicznej. |
4. Zaburzenia artykulacji. Teoria i praktyka Anna Sołtys-Chmielowicz Istnieje dość powszechne przekonanie, że nieprawidłowa wymowa głosek jest zaburzeniem mowy najprostszym do opisania i terapii. Jednak okazuje się, że zaburzenia artykulacji, najczęściej nazywane dyslalią, nie zawsze łatwo jest scharakteryzować, a ich leczenie może trwać bardzo długo. Należy się więc głębiej zastanowić nad ich istotą, postawić diagnozę, zastosować właściwą terapię i wreszcie umieć posłużyć się odpowiednią terminologią. |
5. Matematyka z Filipem do klasy 1 Iwona Śliwerska Książka zawiera gotowe karty pracy z matematyki do pracy z uczniami klasy I szkoły podstawowej. Wygodny format A4 oraz przejrzyste, bogato zilustrowane zadania, uprzyjemnią pracę zarówno nauczycielom, jak i uczniom. Atrakcyjna forma ćwiczeń powoduje, że matematyka może stać się w oczach dziecka nauką, poprzez bardzo ciekawą, inspirującą zabawę… |
6. Zabawy i ćwiczenia na cały rok. Propozycje do pracy z dziećmi młodszymi o specjalnych potrzebach edukacyjnych Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, z zaburzeniami z zakresu motoryki, mowy, myślenia pojęciowego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym i niesprawnymi ruchowo. Zebrane i opisane w tej publikacji zabawy i ćwiczenia są dużą pomocą w zwalczaniu wszelkich deficytów rozwojowych dzieci młodszych o specjalnych potrzebach edukacyjnych;…
|
7. Dźwięki mowy. Program kształtowania świadomości fonologicznej dla dzieci przedszkolnych i szkolnych Alicja Maurer Część teoretyczna tego opracowania ma na celu przybliżenie nauczycielom, logopedom, a także rodzicom pojęcia świadomości fonologicznej i jej znaczenia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wyjaśnia ona pojęcia słuchu fonematycznego, będącego podstawą opanowania języka mówionego. Program ten ma za zadanie ułatwić dzieciom uzmysłowienie sobie fonologicznej podzielności słów oraz osiągnięcie umiejętności reprezentowania dźwięków mowy za pomocą liter alfabetu. Jest on przeznaczony do pracy z dziećmi od 3 roku życia. |
8. Niepewność w społeczeństwie współczesnym Bożena Majerek Bożena Majerek ukazuje niepewność jako trwały atrybut bytu człowieka, który mierzy się ze złożonością wciąż przerastającego go świata. […] Autorka przytacza koncepcje i poglądy wielu naukowców krajowych i zagranicznych, dając tym samym dowody dobrej znajomości literatury. […] Jej zdaniem kategoria niepewności przestaje mieć współcześnie jedynie kontekstowe znaczenie, staje się wręcz kategorią podstawową. W związku z tym książka Niepewność w społeczeństwie współczesnym…
|
9. Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi Mariola Jąder
|
10. Terapie wspomagające rozwój osób z autyzmem Jacek Błeszyński Prezentowana publikacja jest jak do tej pory pierwszą i jedyną pozycją, w której przedstawione zostały wybrane metody terapii, w dostosowaniu do pracy z osobą przejawiającą głębokie deficyty rozwojowe. Praca nad dziećmi autystycznymi wymaga poszukiwania nowych dróg wspomagania ich rozwoju. Aby wyjść naprzeciw tym poszukiwaniom, Autorzy przedstawili własne doświadczenia, będące wynikiem wieloletniej praktyki zawodowej oraz zdobytej wiedzy…
|
Oficyna Wydawnicza “Impuls” potwierdziła swoją pozycję wśród wydawców książki naukowej i akademickiej, publikując wiele nowych tytułów, docierając do licznej rzeszy wymagających czytelników: pedagogów, terapeutów, rodziców itd. Nasze książki zdobyły też liczne nagrody i wyróżnienia, zarówno branżowe, jak i czytelnicze. W minionym roku wprowadziliśmy również na rynek ponad sto czterdzieści książek elektronicznych w najpopularniejszych formatach ePub i Mobi (w swojej księgarni internetowej). Nasza oferta w tej wersji to już ponad 800 tytułów. W tym roku zapowiadamy ich jeszcze więcej… tytuły prezentujemy w naszym repozytorium treści Impulsu! Cytowane i administrowane przez Impuls w Google Books i Scholar!… Autorzy najnowszych publikacji podejmują problemy niezwykle ważne i wymagające pogłębionej refleksji. Wiele nowości porusza tematy aktualne i istotne, a także otwiera nowe drogi do dyskusji nad poszczególnymi zjawiskami. Przykładem są wyjątkowe serie naukowe. Pierwszą – Pedagogika Nauce i Praktyce składającą się już z 16 podręczników – tworzą trzy podręczniki autorstwa znakomitych pedagogów: prof. Czesława Kupisiewicza, prof. Ewy Wysockiej, prof. Mirosława J. Szymańskiego, Jolanty Szempruch, prof. Bronisława Siemienieckiego, prof. Bogusława Śliwerskiego, prof. Iwona Chrzanowska, prof. Jerzy Nikitorowicz, prof. Wiesław Ambrozik i innych. Druga seria – Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki – składa się z sześciu naukowych publikacji przygotowanych pod redakcją naukową prof. Marii Dudzikowej. |
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.