Największe marki stawiają na YouTube’a

Największe marki stawiają na YouTube’a

Przegląd

Treści wideo opublikowane przez największe firmy na YouTubie zebrały łącznie ponad 40 mld odtworzeń. W ciągu ostatniego roku miesięczna liczba odsłon tych filmów wzrosła średnio o 55 proc., o 29 proc. zwiększyła się natomiast liczba klipów, które użytkownicy obejrzeli ponad milion razy. W 2015 r. w serwisie średnio co 18,5 minuty pojawiał się nowy film publikowany przez którąś z firm z pierwszej setki rankingu Interbrand.

you tube 100 brands

100 najcenniejszych światowych marek zgromadziło łącznie z górą 90 mln polubień oraz 8,9 mln kliknięć wyrażających dezaprobatę. Pod filmami publikowanymi przez firmy ukazało się w sumie ponad 16 mln komentarzy. 2434 kanały prowadzone przez marki posiadają ponad 73 mln subskrybentów, których liczba w ostatnim roku wzrosła o 47 proc.

Raport zwraca też uwagę na fakt, że coraz więcej marek publikuje w serwisie dłuższe klipy zawierające elementy kontent marketingu

 

 

więcej: wirtualnemedia

Tagi: YouTube

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.