Aleksander Panasiuk
W publikacji przedstawiono terminologię, klasyfikację, mechanizmy strukturalne funkcjonowania rynku turystycznego. Omówiono szczegółowo strukturę podmiotową i przedmiotową rynku turystycznego. Zwrócono uwagę na szczególny charakter tego rynku, odróżniający się od innych rynków branżowych – rynek kształtowany przez przedsiębiorców turystycznych oraz przez obszary turystyczne. Przeprowadzono charakterystykę procesów strukturalnych na rynku turystycznym. Zinterpretowano problem oferty turystycznej, przeanalizowano instrumenty polityki turystycznej. Ponadto poddano ocenie zakres działalności marketingowej podmiotów rynku turystycznego oraz strategii rozwoju turystyki.
Księgarnia internetowa wydawnictwa Difin www.ksiegarnia.difin.pl
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.