Poznaj fenomen iProduktów

Poznaj fenomen iProduktów
Poznaj fenomen iProduktów!

Prostota kluczem do sukcesu

„Obłędnie proste. Obsesja, która napędza sukces Apple’a” to poradnik biznesowy autorstwa Kena Segalla, przedstawiający fenomen najcenniejszej obecnie firmy na świecie. Książka ukaże 17 kwietnia nakładem Wydawnictwa G+J Książki.

Ken Segall, dyrektor kreatywny w agencji reklamowej, odegrał kluczową rolę w odrodzeniu Apple’a. Współtworzył kampanię marketingową Think different i wymyślił nazwę dla komputera iMac, tworząc wzorzec nazewnictwa dla fali iProduktów, która wkrótce zalała rynek międzynarodowy. Obserwując metody pracy Steve’a Jobsa, zauważył że prostota jest w Apple’u nie tylko jedną z zasad projektowania produktów – to wartość, która przenika każdą komórkę tej firmy.

Prostota jest widoczna we wszystkim, co robi Apple: w jego strukturze wewnętrznej, innowacyjnych produktach oraz języku, jakim porozumiewa się ze swoimi klientami. To właśnie obsesja na punkcie prostoty sprawia, że Apple wyróżnia się na tle innych koncernów technologicznych.

W książce „Obłędnie proste” autor opowiada fascynujące (i dotąd nieznane) historie zakulisowe dotyczące funkcjonowania firmy. Z inteligencją i humorem tłumaczy, dlaczego na tle konkurencji wyróżniają się firmy wykorzystujące siłę prostoty, a pracownicy, którym udaje się opanować tę sztukę, mogą stać się ich niezwykle cennym atutem.

O autorze:
Ken Segall
– dyrektor kreatywny w agencji reklamowej, współtwórca kultowych kampanii marketingowych, począwszy od Think different (Myśl inaczej) i twórca nazwy komputera iMac. Segall przez wiele lat pracował też przy kampaniach reklamowych dla innych słynnych firm technologicznych, m.in. IBM-a, Intela i Della. Bogate doświadczenie pozwala mu spojrzeć na tę branżę z szerokiej perspektywy. Nietypowe metody pracy Steve’a Jobsa pozwoliły mu docenić moc Prostoty i natchnęły go do tego, by przekonać innych ludzi do korzystania z tej prostej zasady.

Dane wydawnicze:
Autor: Ken Segall, tytuł: „Obłędnie proste. Obsesja, która napędza sukces Apple’a”, Wydawnictwo G+J Książki, ISBN 978-83-7778-468-6, cena detaliczna 34,90 zł, format 140 x 210 mm,  liczba stron: 324, kategoria: poradnik biznesowy, oprawa miękka, data premiery: 17 kwietnia 2013 r.
 

Kategorie: Hobby i Poradniki

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.