Prostota kluczem do sukcesu
„Obłędnie proste. Obsesja, która napędza sukces Apple’a” to poradnik biznesowy autorstwa Kena Segalla, przedstawiający fenomen najcenniejszej obecnie firmy na świecie. Książka ukaże 17 kwietnia nakładem Wydawnictwa G+J Książki.
Ken Segall, dyrektor kreatywny w agencji reklamowej, odegrał kluczową rolę w odrodzeniu Apple’a. Współtworzył kampanię marketingową Think different i wymyślił nazwę dla komputera iMac, tworząc wzorzec nazewnictwa dla fali iProduktów, która wkrótce zalała rynek międzynarodowy. Obserwując metody pracy Steve’a Jobsa, zauważył że prostota jest w Apple’u nie tylko jedną z zasad projektowania produktów – to wartość, która przenika każdą komórkę tej firmy.
Prostota jest widoczna we wszystkim, co robi Apple: w jego strukturze wewnętrznej, innowacyjnych produktach oraz języku, jakim porozumiewa się ze swoimi klientami. To właśnie obsesja na punkcie prostoty sprawia, że Apple wyróżnia się na tle innych koncernów technologicznych.
W książce „Obłędnie proste” autor opowiada fascynujące (i dotąd nieznane) historie zakulisowe dotyczące funkcjonowania firmy. Z inteligencją i humorem tłumaczy, dlaczego na tle konkurencji wyróżniają się firmy wykorzystujące siłę prostoty, a pracownicy, którym udaje się opanować tę sztukę, mogą stać się ich niezwykle cennym atutem.
O autorze:
Ken Segall – dyrektor kreatywny w agencji reklamowej, współtwórca kultowych kampanii marketingowych, począwszy od Think different (Myśl inaczej) i twórca nazwy komputera iMac. Segall przez wiele lat pracował też przy kampaniach reklamowych dla innych słynnych firm technologicznych, m.in. IBM-a, Intela i Della. Bogate doświadczenie pozwala mu spojrzeć na tę branżę z szerokiej perspektywy. Nietypowe metody pracy Steve’a Jobsa pozwoliły mu docenić moc Prostoty i natchnęły go do tego, by przekonać innych ludzi do korzystania z tej prostej zasady.
Dane wydawnicze:
Autor: Ken Segall, tytuł: „Obłędnie proste. Obsesja, która napędza sukces Apple’a”, Wydawnictwo G+J Książki, ISBN 978-83-7778-468-6, cena detaliczna 34,90 zł, format 140 x 210 mm, liczba stron: 324, kategoria: poradnik biznesowy, oprawa miękka, data premiery: 17 kwietnia 2013 r.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.