"Copywriting. Jak sprzedawać słowem" – nowość Samo Sedno

"Copywriting. Jak sprzedawać słowem" – nowość Samo Sedno
DOROTA JĘDRZEJEWSKA, RAFAŁ NIEMCZYK
COPYWRITING.
JAK SPRZEDAWAĆ SŁOWEM

Polecają:

Poznaj sekrety skutecznego copywritingu.
Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!

•    Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
•    Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
•    Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
•    Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
•    Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

O autorach:
Dorota Jędrzejewska
– redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.
Rafał Niemczyk – dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.

Liczba stron: 208
ISBN 978-83-7788-300-6
Cena: 39,90 zł

Więcej informacji: www.SamoSedno.com.pl

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
 

Kategorie: Hobby i Poradniki

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.