Pszczółka Maja – najsłodszy debiut roku

Pszczółka Maja – najsłodszy debiut roku
Pszczółka Maja – najsłodszy debiut roku
 

Ukochani bohaterowie wracają w nowym miesięczniku dla dzieci – „Pszczółka Maja”. Nowa odsłona przygód znanych i lubianych przesympatycznych owadów w czasopiśmie dla dziewczynek i chłopców w wieku od 4 do 6 lat poszerzyło 27 września portfolio Egmont.

Wielbiciele Mai i Gucia w każdym numerze znajdą ciekawe łamigłówki, kolorowanki, plakat, informacje o przyrodzie, a także rozmaite zadania do wykonania, dołączone zabawki i inne atrakcje. Na czytelników czeka też opowiadanie w formie komiksu ze świata głównych bohaterów z kadrami z serialu animowanego nadawanego w telewizji publicznej. W pierwszym numerze będą tajemnice pszczelich rodzin, plakat oraz atrakcyjne prezenty m.in. lupa-motylek, naklejki i ołówek.

Zaletą wydań są subtelnie wplecione w poszczególne historie zasady, według których warto postępować na co dzień.

Na rynku pierwszy numer miesięcznika dostępny jest od 27 września br., a cena egzemplarza wraz z prezentem wynosi 8,99 zł. Wprowadzenie pisma „Pszczółka Maja” wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych
na kanałach Boomerang, MiniMini, Disney Channel, Polsat JimJam, Disney Junior, TV Puls, TV Puls 2, a także w sieci kin Multikino, działania w internecie oraz w mediach własnych Egmontu. Dodatkowo magazyn ma ekspozycję w punktach sprzedaży sieci HDS (saloniki prasowe Inmedio i Relay). Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Republika Zielonej Papryki, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.

W ofercie wydawniczej dostępne są też książki i audiobooki z Pszczółką Mają i jej przyjaciółmi.

FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA
Tytuł: „Pszczółka Maja”
Częstotliwość: miesięcznik
Najbliższe wydanie: 27 września 2013
Grupa docelowa: dziewczynki, chłopcy 4-6 lat
Objętość: 24 strony
Cena: 8,99 zł
Redaktor prowadząca: Małgorzata Romańska
 

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.